دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر King of Dirt نسخه HI2U

بازی King of Dirt یکی از بهترین بازی های سبک BMX است. سبکی که در جهان به دلیل شبیه سازی های فوق العاده زیبای آن طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است. بازی King of Dirt نیز پیشتر برای پلتفرم های موبایل نظیر اندروید و iOS عرضه شده بود و شما می توانید نسخه های موبایل آن را نیز از سایت دانلود فارسی دریافت کنید. در این بازی شما با فضاها و شرایط بسیار جالب اما پر استرسی روبرو خواهید شد به طوریکه میزان آدرنالین شما به شدت افزایش خواهد یافت و هیجان بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. در بازی King of Dirt شما می توانید حرکات نمایشی بسیار زیادی را نظیر Backflip را تجربه کنید و تعداد بسیار زیادی حرکت جالب دیگر را امتحان کنید. حرکاتی که شاید نتوانید آنها را در دنیای واقعی امتحان کنید. در این بازی شما می توانید از میان 6 نوع دوچرخه مختلف انتخاب منحصر به فرد خود را داشته باشید و در بیش از 9 مکان مختلف به هنرنمایی بپردازید. همچنین می توانید دوربین خود را در وضعیت های اول شخص و سوم شخص فیکس کنید تا هیجان واقعی را لمس کنید. علاوه بر اینها می توانید تمامی اجزای بازی را شخصی سازی کنید به طوریکه انگار در دنیای واقعی در حال هنرنمایی هستید.

سایر توضیحات: بازی King of Dirt یکی از جذابترین بازی هایی است که برای حرکات نمایشی با دوچرخه عرضه شده است. شرکت سازنده بازی یعنی WildLabs نیز پس از موفقیت در پلتفرم های جیبی تصمیم به این گرفت تا این بازی را برای پلتفرم ویندوز عرضه کند تا گیمرهای ویندوز نیز بتوانند این هیجان را تجربه کنند. گرافیک بازی با دقت بسیار زیادی طراحی شده است. علاوه بر اینها سازنده بازی تمرکز اصلی خود را روی کیفیت حرکات نمایشی و گیم پلی بازی نهاده است تا تجربه خوشایندی را به گیمر هدیه کند.

دانلود King of Dirt جدید

مشخصات بازی King of Dirt:

نام بازی : King of Dirt

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : WildLabs

منتشر کننده : WildLabs

سبک بازی : ورزشی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

King of Dirt

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *