دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Kingdom Wars 2 Undead Cometh نسخه CODEX

بسیاری از افراد علاقه بسیاری به فرماندهی و مدیریت دارند ، آیا تا به حال در هنگام مشاهده یک فیلم جنگی به این فکر افتاده اید که اگر شما به جای فرد اصلی فیلم قرار می گرفتید تصمیم های متفاوتی می گرفتید و شاید این تصمیم ها سرنوشت جنگ و افراد همراه شما را تغییر می داد ؟ سبک استراتژی یکی از قدیمی ترین سبک ها می باشد سال ها قبل از اینکه رایانه ها اختراع شوند و برنامه نویسان شروع به طراحی بازی برای این دستگاه های گران قیمت کنند ، انسان مشغول انجام بازی شطرنج بود که یکی از اولین بازی های استراتژی اختراع شده توسط بشر می باشد . در سال 2015 یک استودیوی مستقل به نام Reverie World Studios, INC اعلا کرد که قصد ساخت یکی از متفاوت ترین بازی های استراتژی سال های اخیر را دارد ، این بازی در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد و Kingdom Wars 2 Undead Cometh نام گرفت .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Kingdom Wars 2 Undead Cometh در قرون وسطا جریان دارد ، سازندگان از ترکیب سبک شبیه ساز و استراتژی یک بازی کاملا متفاوت خلق کرده اند . شما به عنوان یک پادشاه در قرون وسطا زندگی می کنید و امپراطوری قدرتمندی را در صلح رهبری می کنید ، تا اینکه مردگان متحرک از سرتاسر قلمرو شما به سوی امپراطوری شما حمله ور می شوند ، حال این مسئولیت سنگین برعهده شما می باشد که از مردم و قلمر خود در برابر این تحدید خطرناک دفاع کنید . سازنگان برای جذابیت بیشتر بازی محیط های بازی را بسیار بزرگ طراحی کرده اند که این امر خود باعث واقع گرایانه تر شدن بازی و همچنین جذابیت نبردها شده است . بازی رایانه ای Kingdom Wars 2 Undead Cometh در تاریخ 4 مارچ 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 80% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Kingdom Wars 2 Undead Cometh نسخه CODEX

مشخصات بازی Kingdom Wars 2 Undead Cometh :

نام بازی : Kingdom Wars 2 Undead Cometh

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Reverie World Studios

منتشر کننده : Reverie World Studios

سبک بازی : استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Kingdom Wars 2 Undead Cometh

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *