دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Knights and Merchants + Remake

بازی Knights and Merchants دوران باستان و میانی را به تصویر می کشد. جدای از اجزا و المان های بازی و جهان فانتزی آن، این بازی دوران انگلوساکسون ها در سال های 1200 A.D. را به تصویر می کشد و از موجودات افسانه ای نظیر دیوها وهیولاهای مختلف در این بازی استفاده نشده است. در این بازی شما در نقش یک کاپیتان ساده در ارتش سلطنتی هستید. موقعیتی پیش می آید و یک تهدید و حیله بسیار بزرگ و زیرکانه شاه را تهدید می کند. از این رو شما خود را موظف به دفاع از آخرین عضو از خاندان سلطنتی می دانید و برای نجات او تلاش می کنید. از این رو درگیر داستان های مختلفی می شوید که این بازی آنها را به تصویر می کشد. در بازی Knights and Merchants نقشه های دشمن باعث می شود تا سرزمین پادشاهی به چندین تکه مختلف تقسیم شوند و هر کدام ساز خود را بزنند. از این رو شما وظیفه دارید تا در تمام این سرزمین ها به جنگ با دشمن باستید و سرزمین های پادشاهی را پس بگیرید و دوباره آن را یکپارچه کنید.

سایر توضیحات: بازی Knights and Merchants یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک و شبیه ساز است که دورانی از فرمانروایی انگلوساکسون ها را روایت می کند. در این بازی شما در بیش از 34 مرحله مختلف باید صلح و یکپارچگی را به سرزمین های پادشاهی بازگردانید و با دشمنان مختلف بجنگید. در این بازی از نیروها و شخصیت های بسیار زیادی استفاده شده که کیفیت بازی را بالا می برند. بازی Knights and Merchants توسط شرکت Topware Interactive برای پلتفرم ویندوز تولید شده است.

*دقت کنید که برای استفاده از نسخه Remake باید بازی اصلی نصب شده باشد*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Knights and Merchants جدید

مشخصات بازی Knights and Merchants :

نام بازی : Knights and Merchants

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Topware Interactive

منتشر کننده : Topware Interactive

سبک بازی : استراتزیک – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Knights and Merchants

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *