دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Knights of Pen and Paper 2

بازی Knights of Pen and Paper 2 در سبک شبیه ساز , استراتژیک , نقش آفرینی , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Kyy Games ساخته شده و استودیوی Paradox Interactive این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . خود را برای ورود به یک دنیای جوانمردی , بدون جنگ و نزاع آماده کنید . بازی Knights of Pen and Paper 2 با دارا بودن سبک turn-based , retro style و ماجراجویی pixel-art شما را با یک محیط جذاب روبه رو می کند .

خلاصه داستان : خود را آماده کرده و به کنترل گروه pen and paper را در اختیار بگیرید همانند یک گیم مستر آنها را در طول ماجراجویاشان راهنمایی کنید . نژادهای مختلفی در بازی وجود دارد که می توان به Dwarf و یا Elf اشاره کرد که بسته به نوع انتخاب شما ماموریت هایی پبش رویتان قرار می کیرد که با انجام آنها می توانید آیتم های قدرتمند ساخته و از آنها در طول بازی استفاده کنید . محیط های بازی Knights of Pen and Paper 2 بسیار جذاب کار شده به قدری که با ورود به هر منظقه بسیاری آیتم برای کشف کردن وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد بدون آنکه قدری احساس خستگی کنید . شخصی سازی ها در بازی Knights of Pen and Paper 2 بسیار دست شما را باز گذاشته است از ساخت کارکتر خود گرفته تا انتخاب خصوصیت های آنها . تمام محتویات بازی از همان ابتدا باز بوده و نیازی به پرداخت اضافی برای تبدیل شدن به یک قهرمان نمی باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Knights of Pen and Paper 2

نام بازی (فارسی) : پادشاهان قلم و کاغذ 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Kyy Games

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : شبیه ساز , استراتژیک , نقش آفرینی , ماجراجویی

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *