دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Kopanito All-Stars Soccer نسخه TiNYiSO

بازی های براساس مهارت یعنی چه ؟ این بدان معناست که شما باید سعی کنید تا به خوبی با مکانیک بازی در طول زمان آشنا شوید . شما برای آنکه به یک پلیر حرفه ای تبدیل شوید باید با تمرین زیاد دقت و سرعت عمل خود را بالا ببرید . اگر آدم خوش شانسی باشید در Kopanito بسیار بهتر عمل خواهید کرد . پیروزی ها و آمار تنها نشان دهنده بهترین بازیکن است . حرکات خارق العاده مبتنی بر مهارت هستند و همین امر می تواند بازیکن مقابل را تحت تاثیر قرار دهد و از اعتماد به نفسش بکاهد .

سایر توضیحات : Kopanito All-Stars Soccer یکی از بازی های سبک اکشن و ورزشی است که توسط کمپانی Merixgames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به صورت 5 نفره ( 4 گیم پد + کیبورد ) بازی را تجربه کنید . سعی کنید بازی ها را به صورت دوستانه در حالت های مختلف مانند تورنومنت ها , امتحان کنید . در کنار مسابقات اصلی و دوستانه , بازی این اجازه را به شما می دهد تا مسابقات خود  مانند لیگ و یا حذفی ایجاد کنید . شما در مورد ورزشگاه ، توپ مسابقه و تعداد تیم تصمیم می گیرید . همچنین شما می توانید بازی با سایر بازیکنان در سرتاسر جهان در حالت های Duel (1 vs 1), Doubles (2 vs 2), Chaos (3 vs 3), Complete (5 vs 5) تجربه کنید . چهار سطح دشواری برای تمامی مسابقات طراحی شده است . وجود 17 مسابقه و لیگ در نقاط مختلف جهان با تیم های ملی , مسابقات مرحله گروهی و مرحله حذفی , وجود بیش از 100 تیم ملی و 7 استادیوم تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Kopanito All-Stars Soccer نسخه TiNYiSO

مشخصات بازی Kopanito All-Stars Soccer :

نام بازی : Kopanito All-Stars Soccer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Merixgames

منتشر کننده : Merixgames

سبک بازی : اکشن و ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

Kopanito All-Stars Soccer

  • 3 replies
    1. alireza says:

      چرا هیشکی درمورد ارول بازی که برا اغلب مردم اتفاق میفته حرف نمیزنه
      Uncaught error رو چیکار کنم
      میگه oops…

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        سلام ، مشکلی هست که با بعضی از سیستم عامل ها داره ، باید سیستم عامل عوض کنید یا صبر کنید آپدیت بده

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *