دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Krampus

Krampus نام بازی کامپیوتر در ژانر اکشن , ماجراجویی و مستقل می باشد که توسط استودیوی مستقل Peace ساخته شده است . یک خانواده ی معمولی مانند هزاران خانواده ی دیگر به تازگی به حومه ی شهر خود رسیده اند تا مراسم جشن سال نو و یا همان کریسمس را برپا کنند . چه چیزی بهتر از اینکه اوقات تعطیلات خود را به همراه خانواده و در فستیوالی شاد دنبال کنید . بدون شک هیچ جا راحت تر و اتموسفر آن دل پذیرتر از خانه نیست . اما تمام برنامه های آنها ناگهان به یک کابوس تبدیل می شود . متاسفانه پسر خانواده رفتاری متفاوت از خود در این سال نشان می دهد . به جای اینکه او در لیست خوب Santa باشد برعکس نامش در لیست شیطان ها دیده می شود به جای اینکه توسط Santa ملاقات شود او با Krampus آشنا می شود .

سایر توضیحات : بازی کامپیوتر Krampus یکی از بهترین بازی های مستقل در سبک اکشن می باشد که تا به حال ساخته شده است . این بازی ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که می توان از جذاب بودن داستان آن در قالب کریسمس , اتموسفر ترسناک و در عین حال سبک تعطیلات آن , محیط کاملا جذاب و گیرای آن و فشار دادن دکمه هایی خاص در نسخه موبایل آن اشاره کرد . گیم پلی هیجان انگیز این بازی در کنار اینکه شما در نقش یک نوجوان هستید بسیار جذاب می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Krampus

مشخصات بازی Krampus :

نام بازی : Krampus

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Peace

منتشر کننده : Peace

سبک بازی : اکشن – ماجراجویی – مستقل

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Krampus