دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Kukui نسخه PLAZA

بازی Kukui درباره یک پسر بچه 10 ساله است که دچار یک آسیب جدی شده است. نام این کودک Kyle است. او کودک بیماری نبود و تا سن 10 سالگی هیچ مشکلی نداشت اما کم کم مغز او دچار بیماری های مختلفی شد و از کارکرد طبیعی خارج شد بطوریکه در اثر عوارض این مشکلات، او موجوداتی را می بیند که به این جهان تعلق ندارند و نیز دیگرن نمی توانند آنها را ببینند. Kyle دچار یک تصادف بسیار جدی شد و این تصادف باعث شد که او دچار ناتوانی در حرکت شود و دیگر نتوانست حرکت کند. از طرفی به کما رفتن او نیز یک تجربه بسیار تلخ بود. البته هنوز مغز او کارهای خود را انجام می دهد و او می تواند با استفاده از این ارتباط متوجه مشکلات خود شود و شاید بتواند راه حلی برای درمان این شکل پیدا کند. بازی Kukui به 3 بخش مجزا تقصیم شده است بطوریکه در هر مرحله چندین سرنخ مختلف وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به مرحله بعدی بروید. البته هرچه در این بازی به جلو می روید می توانید ارتباط میان شخصیت های مختلف این بازی را کشف کنید تا بتوانید داستان بازی را متوجه شوید.

سایر توضیحات: بازی Kukui یک بازی بسیار جذاب و معمایی است که در آن شما در مغز یک کودک 10 ساله هستید و باید به او کمک کنید تا بتوانید بر مشکلات خود غلبه کند و نیز شاید بتوانید راه حلی برای درمان و خروج او از کما بیابید. بازی Kukui توسط شرکت Sijawa Production برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Kukui جدید

مشخصات بازی Kukui:

نام بازی : Kukui

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sijawa Production

منتشر کننده : Sijawa Production

سبک بازی : ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Kukui

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *