دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lacuna Passage v0.59 نسخه Early Access

شما در یک محفظه فضایی از خواب بیدار می شوید و هیچ چیزی در اطراف خود حس نمی کنید. هیچ کسی نیست. پس لوازم خود را چک کنید و سفر خود را روی شن های سرخ مریخ آغاز کنید تا شاید بتوانید نشانی از موجودات زنده بیابید. بازی Lacuna Passage به شما این امکان را می دهد تا به عنوان یک مامور در یک فضای 25 مایلی به جستجو و جمع آوری منابع برای ادامه ماموریت خود بپردازید. در این بازی شما باید برای بقای خود تلاش کنید و سعی کنید تا زنده بمانید. باید منابع اصلی و مواد لازم برای زنده ماندن را از راه های مختلفی بدست بیاورید و موجودات دیگر نیز دست و پنجه نرم کنید. اما زندگی به همین سادگی در این سیاره امکان پذیر نیست. در اینجا شما باید به فکر سلامت تجهیزات خود نیز باشید چرا که این تجهیزات به شما امکان بقا می دهند و توجه به دو مسئله مهم در آن واحد بدون شک بسیار سخت خواهد بود. در این بازی سعی شده تا تمام نکات بر اساس نمونه مشابه واقعی آنها طراحی شود و این مسئله کار شما را سخت تر خواهد کرد.

سایر توضیحات: بازی Lacuna Passage یک بازی بسیار جذاب در سبک شبیه ساز فضا است که در آن شما باید در یک سیاره به نام مریخ برای زندگی و ادامه ماموریت بسیار خطیر خود تلاش کنید. در این بازی تصاویر و صحنه سازی ها از تصاویر واقعی مریخ استفاده شده است و اسکن های انجام شده طی پروژه بسیار بزرگ HiRISE صورت گرفته است. بازی Lacuna Passage توسط شرکت Random Seed Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Lacuna Passage :

نام بازی : Lacuna Passage

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Random Seed Games

منتشر کننده : Random Seed Games

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Lacuna Passage

به روز رسانی :

1396/07/07 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *