دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lakeview Cabin Collection

بازی Lakeview Cabin Collection یکی از بهترین بازی های Indi یا همان مستقل می باشد که توسط استودیوی Roope Tamminen ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این بازی شما را به حال و هوای ترسناک فیلم های دهه 70 و 80 میلادی می برد و به این پرسش پاسه می دهد : چه کازی انجام می دهید اگر خود را در همان فیلم مشاهده کنید . بازی Lakeview Cabin Collection در سبک اکتشاف در دنیای فیلم های ترسناک می باشد .

خلاصه داستان : در بازی شما خودتان را در Lakeview Cabin به همراه بسیاری از افراد دیگر مشاهد می کنید . اسباب و وسایل زیادی در آنجا وجود دارد تا آخر هفته ی خود را هیجان انگیز نمایید . اما زمانی که الدریچ وحشتناک از دریاچه خارج می شود شما به هر فعالیتی نظیر حمله کردن , سوزاندن مسیر و بسیاری موارد دیگر نیاز دارید تا زنده بمانید . در بازی Lakeview Cabin Collection شما می توانید در نقش چهار نفر از افراد حضور پیدا کرده و یک تجربه ی ترسناک و بقا را داشته باشید . گیم پلی بازی به صورت سندباکس بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد .

عناوین موجود در این مجموعه :

Lakeview Cabin III – Sandbox bossfight

Lakeview Cabin IV Curse of the Lake – Randomized survival action

Lakeview Cabin V Homecoming – A mystery broken into a puzzle, inside an enigma?

Upcoming game:

Lakeview Cabin VI

مشخصات بازی :

نام بازی : Lakeview Cabin Collection

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Roope Tamminen

منتشر کننده : Roope Tamminen

سبک بازی : Indie

حجم فایل : 209 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 5 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *