دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Langoth نسخه PLAZA

واژه Langoth در زبان انگلیسی قدیمی به معنی یک آرزو و اشتیاق است. زمانیکه یک نفر آرزو دارد تا در یک بهشت گمشده زندگی کند که هیچ بدی و زشتی در آن راه ندارد. اما آن بهشت از بین رفته است و یا آن فرد دیگر نمی توانید در آن بهشت باشد و بقیه عمر خود را در انتظار نشانه هایی از آن شهر رویایی است. دنیای دور و اطراف شما واقعی نیست و تنها یک دنیای چند لایه و شبیه سازی شده است. داستان بازی Langoth از این قرار است که به دلیل نفوذ یک ویروس به داخل این سیستم شبیه ساز، تمامی موجودات مختلف و ساکن در این جهان از بین رفته اند و سلول های ویروسی حایگزین آن شده اند و در حال خوردن و نابود کردن بقایای آن هستند. امیدها لحظه به لحظه در حال کمتر شدن هستند و موجودات سطح بالاتر در صدد هستند تا این شبیه ساز را دوباره راه اندازی کنند و پروسه تکامل دوباره و از نو شروع شود. اما این دوباره سازی با مشکل همراه است چرا که هیچگاه این جهان جدید مثل سابق نخواهد بود. در حال حاضر تغییر ساده کدهای این شبیه ساز به منظور رفع این ایراد به سادگی نخواهد بود اما این تمام قضیه نیست. روی دیگر سکه شما هستید. شما به عنوان یک موجود فراتر از بیرون این شبیه ساز به عنوان آخرین امید به داخل این شبیه ساز خواهید رفت تا شاید بتوانید ویروس را نابود کنید و حیات را دوباره جاری سازید.

سایر توضیحات: بازی Langoth توسط شرکت بازی سازی Atum Software تولید شده است و شرکت Sometimes You نیز وظیفه عرضه آن را بر عهده دارد. این بازی برای پلتفرم های مختلفی نظیر ویندوز، مکینتاش و لینوکس عرضه شده است. این بازی با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 4 طراحی شده است. موتوری که بازی های بسیار معروفی توسط آن به بازار روانه شده اند. در این بازی مکان های بسیار بزرگی با استفاده از ابتکار و نوآوری های جدید ساخته شده اند و شما می توانید در این محیط ها با دشمنان مختلف دست و پنجه نرم کنید.

دانلود langoth جدید

مشخصات بازی Langoth :

نام بازی : Langoth

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Atum Software

منتشر کننده : Sometimes You

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید.

Langoth

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *