دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lara Croft and the Temple of Osiris

بازی کامپیوتر Lara Croft and the Temple of Osiris یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Crystal Dynamics طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 9 دسامبر 2014 توسط کمپانی محبوب Square Enix برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . این بازی نسخه جدیدی از سری بازی های لارا کرافت است که توانسته تحسین منتقدان را به خود جلی کند و اولین نسخه در اسن سری است که در آن چهار بازیکن می توانند به طور همزمان با یکدیگر به بازی بپردازند . این بازی دارای تصاویری چشم نواز و داستانی جذاب است به طوری که هیچکدام نمی توانند به تنهایی جان سالم به در برند و باید بازیکن برای کشف معبد ، شکست دشمنان عالم مردگان ، حل معماها و پشت سرگذاشتن تله های مرگبار با یکدیگر همکاری کنند . این در حالی است که هرکدام از بازیکنان نیز برای به دست آوردن طلا و قدرت با یکدیگر در رقابت هستند .

داستان بازی در قلب بیابان های مصر رخ می دهد . برای پیروزی در برابر شیاطین , لارا باید با کارتر بل , خدایان زندانی هروس و ایزیس متحد شود . هرکدام از افراد گروه لارا دارای قدرت و نیروهای عجیب و غریبی هستند که تنها با این توانایی ها قادرند تا خدایان افسانه ای و موجودات اسطوره ای را شکست دهند . سرنوشت دنیا در خطر است و اگر لارا نتواند ازیریس را نجات دهد , ممکن است تمامی انیان ها توسط ESET به بردگی گرفته شوند . گرافیک خیره کننده , امکان بازی به صورت مولتی پلیر , روایت داستانی پرهیجان , کاوش معبد ازیریس , وجود مناظری خیره کننده با آب و هوای پویا و گیم پلی جذاب تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما به زودی می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Lara Croft and the Temple of Osiris :

نام بازی : Lara Croft and the Temple of Osiris

نام بازی (فارسی) : لارا کرافت و معبد ازیریس

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Crystal Dynamics

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: 2.0 GHz high end Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6000 series or better / NVidia GeForce 500 series or better
DirectX: Version 11

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Quad core CPU: AMD Phenom II X4 955 or Intel Core i5-750
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD R7/ NVidia GTX 650
DirectX: Version 11