دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Life is Hard v10.03.2019 نسخه EARLY ACCESS

اهداف بازی Life is Hard بسیار ساده هستند؛ قبیله خود را اداره کنید، از آن در مقابل تهدید های مختلف دفاع کنید، محصولات مختلف را برداشت کنید، جزیره های مختلف را صاحب شوید، ابزار و اسلحه های مختلف را بسازید و به روز رسانی کنید و با دیگر تمدن ها و قبایل مختلف رابطه برقرار کنید! هر چه از یک بازی استراتژیک انتظار دارید برای شما مهیا شده و شما باید برای زنده ماندن قبیله خود تلاش بسیار زیادی کنید. در این بازی شما باید مزارع و خانه های بسیار خوبی طراحی کنید و بسازید تا مردم خود را در مقابل بلایای طبیعی و باد و باران محافظت کنید. همچنین باید با استفاده از آهنگری ابزارهای خود را بهبود ببخشید و با استفاده از این روش با همسایه های خود نیز رابطه برقرار کنید. البته بهترین شدن همواره نیازمند تلاش بسیار است! همچنین شما باید انتخاب کنید؛ دوست دارید با قبایل وایکینگ برای دستیابی به ذخایر آهن صحبت کنید و یا از آنها دزدی کنید؟ آیا ترجیح می دهید تا کاروان های تجاری را غارت کنید و یا با پول از آنها خرید کنید؟ از این نوع انتخاب ها در بازی بسیار برای شما پیش خواهد آمد و انتخاب کاملا به شما بستگی دارد اما فراموش نکنید که هر انتخابی نتیجه ای خواهد داشت که در طول بازی Life is Hard با آن مواجه می شوید. در این بازی شما می توانید هر مسیری را انتخاب کنید اما همانطور که عنوان بازی نشان می دهد، دستیابی به هدف کار بسیار دشواری خواهد بود پس خود را برای سختی آماده کنید!

سایر توضیحات: بازی Life is Hard یک بازی بسیار جالب و جدید در سبک استراتژیک و ماجرایی است که با زاویه ای جدید به مدیریت یک قبیله نگاه می کند. زاویه دید شما بر خلاف عناوین مشابه به صورت 2 بعدی طراحی شده و این خود نکته جالب محسوب می شود. ابزارها و انتخاب ها و تصمیم های مهمی در بازی پیش روی شما قرار داده خواهد شد و شما باید بر اساس ایده های آینده خود با آنها برخورد کنید. این بازی توسط دو استودیو بازی سازی به نام های Pirozhok Studio و Vitaliy Ruzankin برای پلتفرم ویندوز تولید شده و توسط Pirozhok نیز به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Life is Hard جدید

مشخصات بازی Life is Hard :

نام بازی : Life is Hard

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Pirozhok Studio , Vitaliy Ruzankin

منتشر کننده : Pirozhok

سبک بازی : ماجرایی – شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

به روز رسانی :

1398/01/21 نسخه v10.03.2019 اضافه شد .
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *