دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Light Fall + Lost Worlds نسخه CODEX و PLAZA + آپدیت

Light Fall یک بازی ماجرایی و اکشن مستقل است که پتانسیل آن را دارد تا به یکی از بهترین تجربه های شما تبدیل شود ! دنیای فراموش شده Numbra را اکتشاف کنید تا گذشته ی راز آلود خوتان را روشن کنید و این سرزمین را از خطری قریب الوقوع نجات دهید.در سرزمین تاریکی مطلق شما به Shadow Core خودتان اعتماد می کنید تا با دشمنان و چالش هایی که در مقابل شما قرار می گیرند روبرو شوید ، آیا استقامت روبرو شدن با خطرات Numbra را در خودتان دارید ؟ این بازی عنوانی است که لیاقت خودش را نشان داده است و می تواند جایگاه مناسبی در میان طرفداران بازی های اکشن ماجرایی داشته باشد . گرافیک این بازی سبک هنری زیبایی دارد که از عناوینی همچون LIMBO و Ori and The Blind Forest الهام گرفته است.این بازی آزادی مناسبی به بازیکن می دهد، شما می توانید Shadow Core را هر طور که دوست دارید کنترل کنید و با استفاده از آن با چالش های بازی روبرو شوید .شما می توانید این جعبه ی جادویی را زیر پای خودتان ظاهر کنید تا بتوانید راحت تر حرکت کنید و دنیای این بازی را با سرعتی که دوست دارید پشت سر بگذارید . خودتان را در دنیایی عجیب و غریب غرق خواهید کرد، دنیای این بازی عجیب و غریب است، تاریکی همواره نسبت به نور غالب است ! Stryx یک جغد پیر است که شما را همراهی می کند و به عنوان یک همراه داستان را برایتان روایت می کند، با توجه به حالت روحی که Stryx دارد ممکن است شما را راهنمایی کند یا اشتباهات شما را به رخ بکشد .

 با استفاده از Shadow Core شما می توانید به ارتفاعات بیش تری دست پیدا کنید و گوشه و کنار Numbra را کاوش کنید . می توانید در محل هایی همچون Lunar Plane ، Marshland of Sarrows ، Viera’s Forest و Unknown Depth پرسه بزنید در حالی که راه های مخفی ،میانبر ها ، آیتم های مخفی و Easter Egg های مختلف در انتظار شما هستند .این بازی حتی دارای یک حالت گیم پلی Speed Run است . از امکانات اضافه شده در نسخه Lost Worlds می توان به اضافه شدن مرحله های مخفی جدید به بخش Speedrun، اضافه شدن چک پوینت های جدید به مراحل مختلف، اضافه شدن فصل سوم به بخش Speedrun، تغییر تصویر زمینه منو بازی و رفع برخی مشکلات در نسخه قبل اشاره کرد .

دانلود بازی ماجرایی اکشن کامپیوتر Light Fall جدید

مشخصات بازی Light Fall :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Bishop Games

منتشر کننده : Bishop Games

سبک بازی :اکشن ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

به روز رسانی :

1398/02/07 نسخه PLAZA - Lost Worlds اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *