دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر LightWalk نسخه PROPHET

دن نام مرد جوانی می باشد که به زندگی ارام و معمولی خود مشغول است روزی از روزها براثر یک حادثه عجیب دن وارد دنیای بازی رایانه ای می شود که تمام روز مشغول به انجام آن بوده است . پس از ورود دن متوجه می شود که وارد که پازل غول پیکر شده است که تنها راه فرار از آن خارج شدن از بخش انتهایی آن می باشد ، اما همه چیز به این سادگی نمی باشد تمام سطوح در این دنیا لیزر می باشند و دن برای خروج از این دنیا به مشکل برخورده است و خروج به نظر غیر ممکن می رسد . حال شما باید به یاری دن در این دنیای دیوانه وار بیاید و او را از این شرایط نجات دهید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای LightWalk یک بازی پازل پلتفرمر می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی مستقل Timeless Games ساخته شده است . بازی رایانه ای مذکور دارای یک سیستم طراحی پازل داینامیک برای مراحی می باشد که باعث شده است در این بازی شما با تعدادی از چالش برانگیز ترین پازل های ساخته شده تا به امروز روبرو شوید . دنیای این بازی بسیار زنده و زیبا طراحی شده است انتخاب رنگ ها از سوی سازندگان بسیار جذاب می باشد . گیم پلی جذاب پازل های بسیار جالب که تا به حال نظیر آن در بازی دیگری دیده نشده است از نکات جالب توجه بازی رایانه ای LightWalk می باشد . بازی رایانه ای LightWalk در تاریخ 18 می 2016 ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است ، این بازی همچنین موفق به کسب نمره 100% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر LightWalk نسخه PROPHET

مشخصات بازی LightWalk :

نام بازی : LightWalk

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Timeless Games

منتشر کننده : Timeless Games

سبک بازی : فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

LightWalk

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *