دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lines by Nestor Yavorskyy

Lines یک بازی پازلی Numberlink (مبتنی بر ارتباط های عددی) است که در ان شما باید راه مناسب را برای متصل کردن قسمت های رنگی به هم پیدا کنید . بیش از 50 پازل چالش برانگیز برای شما طراحی شده اند که می توانند چند ساعت شما را سرگرم کنند . بازی دارای یک طراحی بسیار زیبا و صریح است ، بیش از 10 نوع مضامین رنگی وجود دارند ، 8 موسیقی متنی زیبا برای شما در نظر گرفته شده اند و بیش از 400 دستاورد برای شما در نظر گرفته شده اند تا هنگام بازی کردن احساس بهتری داشته باشید .اگر از طرفداران بازی های پازلی هستید این بازی کم حجم و کوچک می تواند چند ساعت شما را سرگرم کند ، Lines  توانسته است بازخورد های فوق العاده مثبتی از انجمن بازیکنان دریافت کند .Lines توسط سازنده ای مستقل  توسعه یافته است اما با کیفتی که دارد می تواند برای طرفداران بازی های سبک پازلی ارزشمند  باشد .

سایر توضیحات : بازی Lines بسیار ساده و خود آموز است ، اگر دوست دارید یک تجربه ی چند ساعته و نه چندان سخت به صورت پازلی داشته باشید ، Lines  عنوانی است که به دنبال ان بوده اید ، امروزه سازندگان مستقل ثابت کرده اند که برای لذت بردن از بازی های کامپیوتری نیازی نیست تا سخت افزار های فضایی و بازی های گران قیمت Triple A را در اختیار داشته باشید ، یک بازی بسیار ساده و غیر جدی نیز در صورتی که با کیفیت مناسب ارائه شده باشد مورد استقبال قرار خواهد گرفت . Lines by Nestor Yavorskyy نمونه بارزی از این موضوع است .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی پازلی فکری کامپیوتر Lines by Nestor Yavorskyy جدید

مشخصات بازی   Lines by Nestor Yavorskyy:

نام بازی : Lines by Nestor Yavorskyy

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nestor Yavorskyy

منتشر کننده : Nestor Yavorskyy

سبک بازی :Casual ، استراتژیک ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Lines by Nestor Yavorskyy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *