دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lobotomy Corporation – PC نسخه SKIDROW + آخرین آپدیت

بازی های شبیه ساز برای آن ساخته شدند تا گیمرها بتوانند مباحثی را تجربه نمایند که در جهان واقعی امکان تجربه آن وجود ندارد . آیا تابحال علاقه مند به مدیریت بخش خاصی بوده اید ؟ Lobotomy Corporation این آرزو را برای شما به واقعیت بدل می کند اما کمی با سایر بخش های مدیریتی تفاوت دارد زیرا در این بازی خبری از مدیریت انسان ها نیست و باید کنترل بخشی از هیولاها و موجودات عجیب و غریب را در دست گیرید و با استفاده از آن موجودات , انرژی منحصر به فرد را تولید نمایید .

سایر توضیحات : Lobotomy Corporation یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Project Moonطراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . خالق هیولاها و هیولا ها ، شما احتمالا نمی تواند تصور کنید . Lobotomy Corp یکی از بازی های شبیه ساز مدیریت موجودات عجیب و غریب و سرکش می باشد که برای ساختش از سری فیلم ها و بازی های مختلفی از جمله SCP series, Cabin in the woods و Warehouse 13 الهام گرفته شده است . برای یک لحظه هم که شده به این موضوع با جدیت فکر کنید , چه اتفاقاتی رخ میداد اگر تمامی این موجودات واقعی بودند و وظیفه مدیریت آنها بر دوش شما سنگینی میکرد ؟ در این بازی شما در نقش مدیر یک کمپانی بزرگ به ایفای نقش می پردازید . این هیولاها یک منبع انرژی جدید از خود تولید می کنند که شما باید تمامی آنها را جمع آوری کرده و از آنها برای باز کردن آیتم های جدید بهره ببرید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر Lobotomy Corporation

مشخصات بازی Lobotomy Corporation :

نام بازی : Lobotomy Corporation

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Project Moon

منتشر کننده : Project Moon

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

 

Lobotomy Corporation

به روز رسانی :

1397/02/07 آپدیت v1.0.2.3 نسخه SKIDROW اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *