دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Locked Fears نسخه HI2U

Locked Fears یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی dekoga.d ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی dekoga.d یکی از استودیوهای قدیمی بازی سازی می باشد که تاکنون سابقه ساخت بازی های بسیاری نظیر Locked Fears و UNIVERS HORIZONS را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد ، این سبک با انتشار سری محبوب Tomb Raider و بازی محبوب Uncharted موفق شده است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال محبوب ترین سبک ها به بازی بازان معرفی کند . بازی رایانه ای Locked Fears یکی از همین بازی ها می باشد که با ترکیب سبک ماجراجویی و اکشن موفق به خلق یکی از زیباترین بازی های ماجراجویی سال شده است .

سایر توضیحات : شما در یک کمپانی بسیار بزرگ و ثروتمند کار می کنید که در شاخه های بسیاری فعالیت می کند و شما به عنوان یکی از کارمندان ارشد این کمپانی در آن مشغول به فعالیت می باشید به واسطه کار خوب شما مدیر بخشتان به تازگی شما را به بخش دیگری منتقل کرده است . پس از انتقال به این بخش شما به سرعت متوجه می شوید که ساختمان مرموزی در کنار ساختمان محل کار شما وجود دارد که حساسیت های بسیار در رابطه با آن وجود دارد هیچ دوربینی در این ساختمان وجود ندارد و فقط افراد خاصی با استفاده از کارت های خاص می توانند وارد این ساختمان شوند . کار شما ایجاب می کند که شب ها نیز در این شرکت مشغول به کار باشید همه چیز به خوبی پیش می رفت تا اینکه در یک شب خاص که شما مشغول کار در کمپانی بودید ناگهان موجودی کابوس مانند از ساختمان مرموز خارج می شود . بازی رایانه ای Locked Fears یکی از بازی های ماجراجویی جذاب سال 2016 می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Locked Fears نسخه HI2U

مشخصات بازی Locked Fears :

نام بازی : Locked Fears

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : dekoga.d

منتشر کننده : dekoga.d

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Locked Fears