دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lost God نسخه PLAZA

مجرمان بخاطر جرمی که انجام داده اند ، به جنگل های باستانی فرستاده می شوند . در آنجا ، آنها توسط یک هیولای وحشتناک و برای جلوگیری از خشم خدایان ، قربانی می شوند . شما هم به عنوان یکی از همین مجرمین ، به جنگل فرستاده می شوید و همانطور که در داستان ها گفته شده بود ، با هیولا روبرو می شوید . آخرین چیزی که به یاد می آورید تیغی است که به سمت شما می آید . چشم های خود را باز می کنید و خود را بر روی سنگ های عجیب و غریب جنگل می یابید . هیچ زخمی بر روی بدن شما وجود ندارد . شما گیج شده اید و حالا زمان آن رسیده است تا برای کشف دنیای اطراف خود ، اسرار پشت جنگل و جاودانگی جدید ، جستجوی خود را آغاز کنید .

سایر توضیحات : Lost God یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Time Stop Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی قرار است یک گیم پلی اکتشافاتی همراه با جوی پرهیجان را از طریق چندین منطقه نفس گیر ، جنگل های پر جنب و جوش به خرابه های مرموز و تونل های تاریک تجربه کنید . در این نسخه شاهد یک سیستم مبارزه جذاب و چالش برانگیز با سلاح و استراتژی های مختلف برای کشف استادان خواهیم بود . پیدا کردن پازل هایی از تاریخ یک جهان شکسته و پی بردن به حقیقت از دست رفته و میراث گمشده تنها بخشی از وظیفه شما می باشد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Lost God Center

مشخصات بازی Lost God :

نام بازی : Lost God

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Time Stop Interactive

منتشر کننده : Time Stop Interactive

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Lost God

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *