دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lumber Island That Special Place

بازی کامپیوتر Lumber Island That Special Place یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط DeanForge طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Lumber Island از جمله بازی های ماجراجویی ترسناک و روانشناسانه به شمار می آید . به سال 1970 بازگردید , سال هاست این جزیره با نام جزیره الوار شناخته می شود . به دلیل وجود گونه ای نادر از چوب در این جزیره , صنعتگران به این جزیره هجوم آوردند . همین مساله باعث شد تا جزیره از نظر اقتصادی و گردشگری رونق پیدا کند . پس از مدتی اتفاق جالبی در این جزیره روند زندگی را تغییر داد , کشف نفت . این منبع با ارزش باعث شد تا مردم خانه های خود را ترک گویند و به مکان های دیگری کوچ کنند . استخراج نفت تا آنجا ادامه پیدا کرد که دیگر اثری از نفت وجود نداشت و پس از پایان کار , آن جزیره برای همیشه به حال خود رها شد . اتمسفر یکی از مهمترین جنبه های این بازی به شمار می آید , در این بازی شما هیچگونه دکمه ای نخواهید دید . شما از خواب بیدار می شوید و خود را در قایق در حال حرکت در امواج زندگی می یابید و آخرین چیزی که به یاد دارید جشن بزرگی است که در آن حضور پیدا کرده بودید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Lumber Island That Special Place :

نام بازی : Lumber Island That Special Place

نام بازی (فارسی) : جزیره الوار جایگاه ویژه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : DeanForge

منتشر کننده : DeanForge

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

  • 6 replies
    1. هکر says:

      ناموسا انقدر کیفیتش ناجور باشه 64بیت باشه؟؟
      واقعا این سازنده های بازیا روزگارمون صورتی کردن😑😂

      پاسخ دادن
    2. کاربر says:

      سلام.آپدیت جدید بازی را بگذارید بازی نسخه با کیفیت خوب را قراردهید.

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        در سمت راست یه کادر سبز بزرگ به اسم لینک های دانلود وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید وارد بخش لینک های دانلود شوید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *