دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lux Alliance

Lux Alliance یکی از بازی های استراتژیک و شبیه ساز می باشد که توانسته تقریبا تمامی نبردهای بزرگ جهان را بازسازی کند و برای ساخت این نسخه از بازی های کلاسیکی همانند RISK, Axis & Allies و Diplomacy الهام گرفته است . نیروهای خود را سازماندهی کرده , با سایر کشورها متحد شده , مخالفان خود را پیش بینی کنید و با تمام قوا به سمت دشمن یورش برید و پرچم خود را در مناطق مختلف به احتزاز درآورید زیرا تنها با نصب پرچم در بخش های مختلف می توانید پیروز میدان شوید . هرگز منتظر دیگران نمانید و تفکرات و استراتژی خود را بر بازی حاکم کنید , همان لحظاتی که شما بدون انجام هیچ اقدامی در حال گذران وقت هستید , دشمن به سمت شما حرکت کرده و منتظر است تا در یک لحظه مناسب ضربه سنگینی را به شما وارد نماید .

سایر توضیحات : Lux Alliance یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Sillysoft Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . اگر تمامی حرکات با برنامه ریزی پیش رود مطمئن باشید حتی قادر خواهید بود تا نبردهای بزرگ را تنها در نیم ساعت به پایان رسانید . بیش از 100 نقشه در بازی حضور دارد که نبردهای امپراتوری روم ، اسکندر کبیر ، جنگ های جهانی ، جنگ های داخلی آمریکا و بسیاری موارد دیگر را به تصویر می کشد . هوش مصنوعی بازی بسیار قدرتمند بوده و می تواند در برخی از لحظات بازی شما را به چالش کشد . بازی علاوه بر بخش تکنفره از حالت های مختلفی همانند مولتی پلیر و Co-op Teams و PVP نیز پشتیبانی می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Lux Alliance

مشخصات بازی Lux Alliance :

نام بازی : Lux Alliance

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sillysoft Games

منتشر کننده : Sillysoft Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Lux Alliance

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *