دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lux Umbra نسخه SKIDROW

محیطی جهان باز را کاوش کنید ، دنیای این بازی گیج کننده است سر وته این دنیا معلوم نیست ، ایا این یک رویا است یا فقط خواب هستید ؟دنیای عجیب و غریب LUX را کاوش کنید ، مکان های ناب را کشف کنید در جست و جوی نوار ها باشید ، به هیچ کسی اعتماد نکنید !به صورت آزادانه محیط جهان بازی این بازی را کاوش کنید ولی مراقب هیولاهایی که در این سرزمین هستند باشید . دنیای این بازی را کاوش کنید تا مکان هایی ناب را پیدا کنید . دنیاهایی بزرگ را کشف کنید که هر کدام زیست بوم ها و موجودات منحصر به خودشان را دارند ، Lux Umbra دنیای است که باعناصر ترسناک ترکیب شده است .هر مرحله اطلاعاتی راجع به گذشته ی شما به تصویر می کشد ، اطلاعات را پیدا کنید یا اینکه فقط به ماجراجویی در محیط این بازی بپردازید .هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد . شما در اثر یک تصادف  زمانی که بیدار می شوید هیچ چیزی به خاطر نمی آورید و خودتان را در دنیایی عجیب و غریب پیدا می کنید …

سایر توضیحات : این بازی  با عناصر ترسناک ترکیب شده و یک موسیقی فراموش نشدنی آن را همراهی می کند ، جنگل های وسیع ، شهر های راز آلود ، خرابه ها و مرداب ها را کاوش کنید . گیم پلی این بازی با عناصر ترسناک ترکیب شده است ، تمامی نقشه های این بازی به صورت دستی ساخته شده اند و هیچ ساختار تصادفی در کار نیست .امروزه بازی های اکشن و ماجرایی طرفداران زیادی پیدا کرده است ، به طوری که هر روز شاهد انتشار عناوین متعددی در این سبک از بازی ها هستیم ، این بازی یک عنوان ترکیبی است از سبک ترسناک و اکشن که توسط سازنده ای مستقل منتشر شده است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی کامپیوتر Lux umbra جدید

مشخصات بازی Lux Umbra:

نام بازی : Lux Umbra

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : UndeadTurtle

منتشر کننده : UndeadTurtle

سبک بازی :اکشن ، ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Lux Umbra

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *