دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MachiaVillain نسخه SiMPLEX

به Villain City خوش آمدید . یک انجمن لوکس در تپه های وحشت زده . قانلین مجهز به تبر و دانشمندان دیوانه که این مکان را به عنوان خانه خود در نظر می گیرند . این سرزمین بهترین مکان برای استراحت و انجام حرفه ای فعالیت ها در بالاترین درجه است . کارگزار املاک و مستغلات قول داده است تا در اولین فرصت یک خانه خالی از سکنه با دستگاه های ترساندن و تله های وحشتناک در اختیار شما قرار دهد . شما یک زمین خالی و پر از Vermin در نزدیکی جنگل در اختیار دارید . عجله نکنید زیرا هنوز وقت فرار نرسیده است . شما به کمک سایر دوستانتان می توانید این خانه را به یکی از مرگبارترین و در عین حال مفرح ترین مکان بدل کنید . تنها سعی کنید مردم محلی را به سمت خود بکشید سپس زمان آن میرسد تا تله های خود را بر روی نمونه های واقعی آزمایش کنید .

سایر توضیحات : MachiaVillain یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Wild Factor طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Good Shepherd Entertainment برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . پس از پایان هر ماموریت ، میزان شرارت شما اندازه گیری خواهد شد و با توجه به امتیازات کسب شده پاداش به شما تعلق خواهد گرفت . جالب است بدانید MachiaVillain دارای یک لیگ میباشد که در آن میزان خشونت گیمرها مشخص شده و با توجه به امتیازات رتبه بندی میشوند . ساخت عمارت شیطانی و تبدیل کردن آن به یک کابوس ، جمع آوری کاراکترهای مختلف با توانایی های منحصر بفرد برای تیم خود ، وجود موجودات خصمانه و امکان نبرد با آنها و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

MachiaVillain Center

مشخصات بازی MachiaVillain :

نام بازی : MachiaVillain

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Wild Factor

منتشر کننده : Good Shepherd Entertainment

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

MachiaVillain

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *