دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Machine Hunt نسخه HI2U

Machine Hunt یکی از بازی های سبک اول شخص شوتر می باشد که بیشترین تمرکز خود را بر روی سرگرمی معطوف کرده است . در این بازی شما در مقابل ماشین های کشتار جمعی قرار می گیرید که تنها هدفشان در نابودی انسان ها خلاصه می شود . جهان ماشین آلات تاریک ، خشن و سرشار از ناامیدی است . تا زمانی که نسل بشریت از بین نرود , آنها متوقف نخواهند شد . داستان از جایی آغاز می شود که در یکی از پایگاه های ساخت سلاح های جنگی اتفاقت خاصی رخ می دهد . George Flow برای بررسی موارد ذکر شده به محل مورد نظر اعزام می شود .

سایر توضیحات : Machine Hunt یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Racing Bros طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی ANPA.US برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . درطول مسیر که بازی اشاره هایی به توسعه سلاح های پیشرفته دارد ناگهان فلش بک هایی به سال های دور زده می شود . زمانی که Flow به مدرسه میرفت . او تصاویری در ذهنش از زمان مادرسه اش که در اتاقی ساعت ها به انتظار آمدن پدر و مادرش می نشست و با گذشت بیشتر زمان , احتمال آمدن پدر و مادر Flow کمرنگتر میشد .به احتمال زیاد یکی از مناظر ویرانگر آمدنش به مدرسه توسط ماشین پلیس بود . زمان به کندی می گذشت . تمام وجود جورج را درد و ناراحتی فرار گرفته بود . پدر و مادر او مرده بودند . برای همیشه رفته بودند . در آن زمان احساس حقیقی , جای رویا و خیال را گرفته بود . در این بحبوحه , ماشین آلات قیام کرده بودند و تصمیم داشتند همه را نابود سازند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Machine Hunt نسخه HI2U

مشخصات بازی Machine Hunt :

نام بازی : Machine Hunt

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Racing Bros

منتشر کننده : ANPA.US

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Machine Hunt

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *