دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Machine World 2 نسخه EARLY ACCESS

در بازی Machine World 2 شما باید کنترل ماشین ها و خودروهای مختلف را به دست بگیرید و در محیط های مختلف به کارهای خاص مشغول شوید! این بازی از یک الگوریتم بسیار جالب استفاده می کند طوریکه در هر بار شروع بازی شما با یک دنیای داینامیک جدید روبرو خواهید شد و می توانید در هر قسمتی از آن هرچه می خواهید بسازید. در بازی Machine World 2 تمام ماشین ها با دقت بسیار بالایی مدل سازی شده اند و جزئیات بسیار ریز نیز در آنها طراحی شده است. در و پنجره های مختلف این ماشین ها با دقت طراحی شده اند، همچنین سوییچ های مختلف برای کنترل قسمت های مختلف خودروها تعبیه شده که هر کدام کار خاصی را انجام می دهند و در نهایت نیز فیزیک بازی با دقت بالایی مدل سازی شده است. شما به درون یا روی یکی از این خودرو ها و ماشین می روید و باید حواستان به میزان سوخت و باتری باشد. حال دیگر از بازی نهایت لذت را ببرید چرا که این بازی طوری طراحی شده تا شما تمام خودرو ها را از آن خود بدانید و تصور خواهید کرد که در واقعیت به سر می برید.

سایر توضیحات: بازی Machine World 2 یک بازی بسیار جذاب شبیه ساز خودرو های مختلف است. در این بازی انتخاب با شماست، اما خود بازی به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از BluePrint های مختلف نسبت به ساخت سازه های متنوع اقدام کنید و مهارت خود را به چالش بکشید. ابزار شما نیز بدون شک استفاده از بیش از 16 خودرو مختلف است. بازی Machine World 2 توسط شرکت Trino Games برای پلتفرم های ویندوز و مک طراحی شده است و تحت امتیاز شرکت Trino AB به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Machine World 2 جدید

مشخصات بازی Machine World 2:

نام بازی : Machine World 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Trino Games

منتشر کننده : Trino AB

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Machine World 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *