دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MadOut BIG City

برای پیروزی نباید دنبال راه بود بلکه باید با توان خود راه را بسازید. هیچ قانونی وجود ندارد و شما کاملا آزاد می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید. این شعارهای بسیار جالب و هیجانی مخصوص بازی MadOut BIG City هستند که بدون شک هر شونده ای را به وجد می آورند. ماشین سواری بدون هیچ حد و مرزی آرزوی بسیاری از گیمر ها است و پرواز با سرعت بی نهایت هیجانی مضاعف دارد. در مسابقات مختلف می توانید هر کاری کنید. هر بلایی که دوست دارید سر بقیه و اهالی شهر بیاورید بدون اینکه نگران پلیس باشید. اما زمانی که از سرعت و عملکرد ماشین خود خسته شدید، سری به گاراژهای بسیار معروف بزنید. گاراژهایی که می توانند عملکرد خودرو شما را بهبود ببخشند. اما تنوع بیش از 30 خودرو مختلف با تم روسی نیز خود می تواند دلیل بسیار خوبی بر کیفیت بازی MadOut BIG City باشد. خودروهایی که ما توانند شما را به نقاط مختلف شهر و حومه آن ببرند و با فیزیک بسیار خوب بازی و گرافیک جذاب آن شما را ساعت ها سرگرم کنند.

سایر توضیحات: بازی MadOut BIG City یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک اتومبیل رانی و ماشین سواری است که به طور عمده با سبک اکشن تلفیق شده است تا کیفیت بهتری از بازی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این بازی توسط شرکت بازی سازی MadOut Games به بازار عرضه شده است. ایده های مختلف در این بازی بدون شک نظر هر گیمری را به خود جلب می کند و پیاده سازی این ایده ها همراه با جزئیات بسیار بالای محیط بازی همراه با فیزیک بسیار پویای آن در جهانی بدون حد و مرز کیفیتی بسیار بالا به این بازی ارزانی داشته است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی MadOut BIG City جدید

مشخصات بازی MadOut BIG City:

نام بازی : MadOut BIG City

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : MadOut Games

منتشر کننده : MadOut Games

سبک بازی : اکشن – شبیه ساز – ماشین و موتور سواری – ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

MadOut BIG City

  • 5 replies
    1. ارتین says:

      دمتون گرم واقعا عشقید واقعا با200 مگ آورد ممنونم فقط چرا صلاح نميشه برداشت میشه بگید چطور صلاح بردارم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *