دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mafia III Stones Unturned نسخه CODEX

در پس پیمان برادری که در ویتنام به آن پایبند هستند، John Donovan در پی انتقام است و به اولین اشاره درباره این موضوع جواب مثبت می دهد. این تماس از طرف Lincoln Clay است. Lincoln قرار است در این ماجرا به Donovan کمک کند چرا که Connor Aldridge خائن بار دیگر بازگشته تا محموله گمشده را بر سر زبان ها بیافکند. این شخص زمانی Donovan را به حال مرگ رها کرد و از مخمصه گریخت و چه شیرین است فکر به انتقام! برای این کار Lincoln و Donovan، دو دوست زمان جنگ در جنگل های بسیار عجیب ویتنام، باید پا به پای هم با لشکر انبود مزدوران Connor بجنگند و برای آرمان خود که سالهاس منتظر آن هستند تلاش کنند. بازی Mafia III Stones Unturned ماجرای یک داستان بسیار پیچیده یک داستان قدیمی و عجیب را روایت می کند که زبانه های انتقام آن سالهاست که زیر خاکستر مانده و حالا در حال گر گرفتن هستند. در این بازی شما می توانید از اسلحه های بسیار جدید، اسنایپرها بسیار پیشرفته، سلاح های سنگین و خودرو های بسیار سرعتی استفاده کنید تا Connor را به هلاکت برسانید و جهان را حیث وجود او پاک کنید.

سایر توضیحات: بازی Mafia III Stones Unturned یک پک الحاقی جدید برای سری بازی بسیار جذاب مافیا 3 است که به تازگی برای پلتفرم های مختلف تولید و عرضه شده است. در این نسخه از بازی نیز شاهد روند بسیار جذاب داستانی بازی هستیم. بازی های مافیا اصولا با داشتن داستان بسیار غنی معروف هستند. این داستان ها در کنار شاهکار های گرافیکی سازندگان آن یعنی Hangar 13 و 2K باعث می شود تا کیفیت و گیم پلی بازی به طرز چشمگیری افزایش یابد و گیمر مرحله به مرحله به بازی بیشتر علاقمند شود.

 – این نسخه از بازی شامل تمامی آپدیت ها و دی ال سی ها به شرح زیر است:

     – Mafia III – Judge, Jury and Executioner Weapons Pack

     – Mafia III – Family Kick-Back Pack

     – Mafia III – Faster, Baby!

     – Mafia III – Stones Unturned

مشخصات بازی Mafia III Stones Unturned :

نام بازی : Mafia III Stones Unturned

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Hangar 13

منتشر کننده : 2K

سبک بازی : اکشن -ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

Mafia III Stones Unturned