دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Magic Pixel Picross

با استفاده از  ترتیب اعداد تصاویری پیکسلی بسازید ، تنها با توانایی تحلیلی بسیار بالا و اشتیاق نسبت به بازی می توانید حدس بزنید این تصاویر چه هستند .گیم پلی این بازی شامل نقاشی بسیار ساده است تا در کنار موسیقی بسیار زیبا و تصاویری پر رنگ و لعاب تجربه ای باور نکردنی برای شما بوجود بیاید .هر تصویر در این بازی به طوری دقیق طراحی شده است ، با حیواناتی دوست داشتنی ، آیتم هایی پر از خاطره و اشعاری زیبا شما قطعا خاطرات دوران کودکیتان را زنده خواهید کرد .شما حتی می توانید تصاویری را نقاشی کنید و از دیگران بخواهید حدس بزنند که ان چیست ، این واقعا سرگرم کننده خواهد بود .این بازی به شما اجازه می دهد نقاشی هایی هنرمندانه طراحی کنید و تجربه ای تکرار نشدنی برای خودتان و دوستانتان بوجود بیاورید .

سایر توضیحات : این بازی با استدلال عددی که دارد ذهن منطقی شما را تمرین می دهد ، Magic Pixel Picross با تصاویر زیبایی که ارائه می کند شما را به ماجراجویی هایی خواهد برد که خاطرات کودکی شما را زنده می کنند .این بازی به شما اجازه می دهد نقاشی کنید و رویا های خودتان را در قالب یک بازی به دیگران نشان دهید .عنوانی که از آن زیاد انتقاد شده در عین حال بازخورد های مثبتی هم از طرفداران دریافت کرده است . پس به طور کلی می توان  گفت بازی Magic Pixel Picross می تواند تجربه ای قابل قبول برای شما بوجود بیاورد .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی فکری کم حجم کامپیوتر Magic Pixel Picross جدید

مشخصات بازی   Magic Pixel Picross:

نام بازی : Magic Pixel Picross

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Shandong Jerei Digital Technology Co.,LTD.

منتشر کننده :Shandong Jerei Digital Technology Co.,LTD.

سبک بازی :فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Magic Pixel Picross

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *