دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Man O War Corsair Warhammer Naval Battles Repack نسخه RELOADED + آپدیت 1.1.2

همراه با نیروهای دریایی به کشف جهان Warhammer پرداخت و حماسه ای دیگر در مبارزات مرگبار رقم زنید . Man O’ War: Corsair یکی از جذابترین بازی های سبک ماجرایی و مبارزه ای می باشد که بر اساس اکتشاف محیط های مرموز بنا شده و برای ساخت آن از نسخه های کلاسیک Man O’ War الهام گرفته شده است . غارت کشتی های دشمن , وارد شدن به سرزمین های جدید و به راه انداختن یک تجارت پردرآمد تنها بخش کوچکی از وظایف شما را تشریح می کند . در طول مسیر با مشکلات متعدد بسیاری مانند قرار گرفتن روزها بر روی دریا و مواجه شدن با کمبود غذا روبرو خواهید شد که به خوبی می تواند توانایی های مدیریتی شما را به چالش بکشد .

سایر توضیحات : Man O War Corsair Warhammer Naval Battles Repack یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط کمپانی Evil Twin Artworks طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما به عنوان یک کاپیتان , طیف گسترده ای از ملوان ها با توانایی های منحصر به فرد را در اختیار دارید که باید تمامی آنها را مدیریت کرده و از هرکدام در یک استراتژی مناسب هنگام نبرد با سایر کشتی ها استفاده نمایید . هر لحظه ممکن است دشمن به سمت شما یورش برد , شب و روز معنایی ندارد . یک لحظه غفلت می تواند تاوان سنگینی را برای شما به دنبال داشته باشد . پس تصمیم با شماست , غارت کنید و یا غارت شوید . در صورتی که بتوانید امتیازات بیشتری را کسی نمایید بازی این اجازه را به شما می دهد تا به سایر کشتی های جنگی دسترسی داشته باشید همچنین همیشه جنگ نمی تواند راه حل مناسبی باشد و گاهی اتحاد با سایر نژادها می تواند به نفع شما باشد . فرامش نکینی که دریا غلمرو شماست .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Man O War Corsair Warhammer Naval Battles Repack نسخه RELOADED

مشخصات بازی Man O War Corsair Warhammer Naval Battles Repack :

نام بازی : Man O War Corsair Warhammer Naval Battles Repack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Evil Twin Artworks

منتشر کننده : Evil Twin Artworks

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Man O War Corsair Warhammer Naval Battles Repack

به روز رسانی :

1396/04/18 آپدیت 1.1.2 نسخه BATTERY اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *