دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MarZ Rising

MarZ Rising یک بازی زیبا است با سبک تاکتیکی و Tower Defense  ، این بازی تجربه ای نوین از بازی های Tower Defense ارائه کرده است .شما باید یک پایگاه مریخی بسازید و از آن دفاع کنید ، خدمه ی خودتان را در طول یک Campaign مهیج راهنمایی کنید و از راز های ارواح پرده برداری کنید .سال 2065 است ، انسان ها خودشان را برای سکونت گاه سازی بر روی مریخ آماده می کنند ، اما تاریخچه ی این سیاره ی قرمز رنگ شگفتی هایی غافلگیر کننده دارد. گروه خودتان را در بخش تک نفره این بازی هدایت کنید و راز و رمز های این بازی را بر ملا کنید . ساخت و ساز هوشمندانه و استفاده ی بهینه از منابع کلید موفقیتتان در راه مبارزه با زامبی ها خواهد بود .این بازی خلاقیت می طلبد و باید با استراتژی با آن روبرو شد .شما باید به خوبی و با صراحت و سرعتی مناسب تصمیم گیری کنید تا از گسترش این موجودات عجیب الخلقه جلوگیری کنید .این تنها راه شما و خدمه ی شما برای پیشروی خواهد بود .

سایر توضیحات :یک بازی  زیبا که سبک Tower Defense را با مضامین زامبی ها و سکونت گاه سازی فضایی ترکیب کرده است ، شما باید محیط بسیار وسیع مریخ را برای ساخت شبکه های استراتژیک و ساختمان سازیِ بدون محدودیت بررسی کنید.منابع را از معادن استخراج کنید تا بتوانید ساختمان هایی جدید بنا کنید .خدمه ی خودتان را مدیریت کنید تا حملات مهاجمین را دفع کنند ، در ساختمان ها مشغول به کار شوند یا اینکه در همه ی جبهه ها مشغول شوند .شما می توانید تحقیقات انجام دهید تا سلاح ها و ساختمان هایی جدید باز کنید.هدف شما این است که تمامی نقاط آلوده را پاکسازی کنید تا آینده ی اولین سکونت گاه انسان ها تامیین شود .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک کامپیوتر MarZ Rising جدید

مشخصات بازی   MarZ Rising:

نام بازی : MarZ Rising

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : doorfortyfour

منتشر کننده : doorfortyfour

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

MarZ Rising

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *