دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Master of Orion Revenge of Antares بهمراه تمامی آپدیت ها

فضا و موجودات فضایی تمرکز اصلی بسیاری از کتاب ها و فیلم های سینمایی بوده اند . فیلم هایی مانند E.T و سری جنگ ستارگان نشان دادند که سوژه هایی تا این حد تخیلی اگر روایتی جذاب و شخصیت هایی گیرا داشته باشند می توانند به موفقیت های بسیاری دست یابند . امروزه اما این سوژه یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سوژه ها می باشد که در دنیای بازی های رایانه ای نیز مورد توجه بسیاری از بازی سازان قرار گرفته است . در همین راستا در سال در سال 2015 استودیوی بازی سازی NGD Studios اعلام کرد که قصد ساخت یک بازی استراتژی با استفاده از این فضا دارد این بازی Master of Orion نام گرفت و در سال 2016 منتشر شد و موفقیت های بسیاری نیز کسب کرد سبک گیم پلی همزمان این بازی و همچنین استفاده صحیح از آیتم های متنوع باعث شد که یکی از بهترین بازی های استراتژی سال 2016 را شاهد باشیم .

سایر توضیحات : در راستای موفقیت های بینظیر بازی Master of Orion استودیوی مذکور اعلام کرد که قصد انتشار بسته های الحاقی بسیاری برای این بازی دارد . اولین بسته الحاقی این بازی با نام Master of Orion Revenge of Antares به تازگی منتشر شده است و موفق به کسب نمرات بسیار بالایی نیز شده است . بسته الحاقی جدید المان های بسیار جذابی به گبم پلی بازی اضافه می کند و در بخش داستانی نیز بازی باز با دشمنان جدیدی با نام Antares مواجه می شود که دشمنان هوشمند و بسیار قدرتمند می باشند . گرافیک این بسته الحاقی مانند بازی بسیار زبا و چشم نواز می باشد اما نسبت به بازی اصلی تغییر بسزایی نکرده است . بازی رایانه ای Master of Orion Revenge of Antares در تاریخ 4 دسامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 100% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Master of Orion Revenge of Antares بهمراه تمامی آپدیت ها

مشخصات بازی Master of Orion Revenge of Antares :

نام بازی : Master of Orion Revenge of Antares

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : NGD Studios

منتشر کننده : NGD Studios

سبک بازی : استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Master of Orion Revenge of Antares

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *