دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Meadow

Meadow یک بازی کامپیوتر در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Might and Delight ساخته و توسط همین استودیوی منتشر شده است . Vast یک زندگی منحصر به فردی را آغاز کرده است و وارد یک محیط اجتماعی منحصر به فرد شده است . بر خلاف بسیاری از عناوین سنتی در سبک Shelter اگر شما در بازی Meadow زمان بیشتری را صرف گیم پلی بازی کنید جهان بیشتری از آن را مشاهده خواهید کرد . در بازی علفزار با دیگر موجودات همراه شده و برای خود متحدان با ارزشی داشته باشید یا اینکه می توانید در کل بازی تنها بمانید تصمیم گیری با خود شما است . این بازی همانند یک پارک بازی می باشد که شما به هر نحوی که می خواهید در آن بازی می کنید .

سایر توضیحات : شما در بازی Meadow می توانید در نقش هر حیوانی ظاهر شوید و در هوا , زمین و آب بازی کنید . شما می توانید از طریق بخش چند نفره با دیگر بازیکنان تیم تشکی داده و محیط بازی را به صورت چند نفره تجربه کنید . حتی می توانید از طریق پیدا کردن رد بازیکنان در نقشه بازی به آنها برسید . در مجموع تنوع حیوانات داخل بازی بسیار زیاد می باشد و 9 حیوان منحصر به فرد , بیش از 60 پوسته و 90 عبارت و نماد برای باز کردن در آن می توان پیدا کرد . هر چه قدر بتوانید پناهگاه و محصولات مختلفی را تولید کنید متناسب با آن پاداش نیز دریافت خواهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

* برای انجام این بازی نیاز به اتصال به اینترنت می باشد *

دانلود بازی کامپیوتر Meadow

مشخصات بازی Meadow :

نام بازی : Meadow

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Might and Delight

منتشر کننده : Might and Delight

سبک بازی : ماجراجویی – مستقل

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Meadow