دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Meganoid v1.52b

Meganoid یک کشتی فضایی است که شما در آن زندانی شده اید. حال باید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا این مهلکه جان سالم به در ببرید. البته در این مسیر میهمان و میزبان شمار عظیمی از تله ها و موجودات مختلف خواهید بود که هر کدام نیز به ویژگی های خاصی مجهز شده اند و باید برای عبور از سد آنها برنامه و طرح ریزی کنید. در این بازی می توانید 2 روش را پیش بگیرید؛ یکی اینکه با نهایت سرعت از این مهلکه فرار کنید و تنها به درب خروج فکر کنید و یا اینکه برای افزایش امتیاز های خود به جمع آوری المان هایی بپردازید که می توانند قدرت های مختلف به شما بدهند. برای مثال اگر موفق به یافتن کلید سبز شوید می توانید هر قسمتی از بازی را تغییر دهید و آن را با توجه به سلیقه خود بیارایید. و یا با جمع آوری آیتم های مختلف قدرت خود را برای مواجهه با دشمنان افزایش دهید. البته این تصمیم شماست ولی پیشنهاد ما گشت و گذار در دنیای Meganoid است تا جایی که به عمق این بازی برسید!

سایر توضیحات: بازی Meganoid یک عنوان بسیار جذاب در سبک اکشن است که قصد دارد تا بازی های قدیمی و به اصطلاح Rogue-Like را برای ما زنده کند. این بازی با گرافیک بسیار جالبی طراحی شده و جالبتر این که هر نقشه بازی به صورت تصادفی ساخته می شود تا بازی را از حالت خطی خود خارج کند. بازی Meganoid توسط شرکت Orangepixel برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Meganoid جدید

مشخصات بازی Meganoid :

نام بازی : Meganoid

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Orangepixel

منتشر کننده : Orangepixel

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Meganoid

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *