دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies Deluxe Edition

MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی های  IDEA FACTORY , COMPILE HEART و TAMSOFT طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Idea Factory International برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Gamicademi نام مدرسه ای است که شکوه و عظمتش در حال محو شدن در گذر زمان است . بلان و دوستانش تصمیم می گیرند با ساخت فیلمی در مورد زامبی ها ، بار دیگر تمامی توجه ها را به این مدرسه معطوف کنند . اما ناگهان همه چیز به واقعیت می پیوندد و زامبی ها از درون زمین شروع به بیرون آمدن ، می کنند . حال زمان آن رسیده است تا با استفاده از hack ‘n’ slash ، زامبی ها را به همان جایی که تعلق دارند ، بفرستید .

سایر توضیحات : مبارزه با زامبی ها در گروه هایی دو نفره صورت می گیرد که دارای کیفیت 1080P بوده و نهایت جذابیت و هیجان را به پلیر منتقل می کند . در کنار بخش تکنفره ، بازی از بخش مولتی پلیر پشتیبانی می کند و این امکان را به پلیر می دهد تا به همراه 3 بازیکن دیگر در ماموریت ها به ایفای نقش بپردازد . هرچه پیش می روید بازی این اجازه را به شما می دهد تا به شخصیت های جدید مانند Plutia, Peashy, Uzume و Tamsoft که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های مخصوص به خود هستند ، دست یابید . در کنار تمامی این موارد ، بخش سفارشی سازی وجود دارد که در آن می توانید تجهیزات خود را بهبود بخشیده و با توجه به موقعیت خود در بازی ، سلاح های مناسب را برگزینید . نسخه جدیدی که با عنوان Deluxe Edition منتشر شده است ، یک DLC و تعدادی محتویات اضافی مانند 25 صفحه کتاب دیچیتالی ، 21 ترک موسیقی متن بازی ، والپیپر و 4 زنگ مختلف را شامل می شود .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies Deluxe Edition

 

مشخصات بازی MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies :

نام بازی : MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : IDEA FACTORY , COMPILE HEART , TAMSOFT

منتشر کننده : Idea Factory International

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies