دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Memoranda نسخه Razor1911

Memoranda روایتی در مورد فراموش کردن و فراموش شدن است . داستان بازی در یک شهر کوچک و آرام که تعدادی کاراکتر و شخصیت های عجیب و غریب در آن زندگی می کنند , اتفاق می افتد . سرباز نجات یافته از جنگ جهانی دوم به امید رها شدن از روزهای سخت و تبدیل شدن به یک انسان , به کلبه مردی پناه برده است . یک ویژگی میان تمامی شخصیت های موجود در بازی مشترک است , هر کدام از آنها در زندگی چیز باارزشی را از دست داده اند . این چیز می تواند یک نام , یک شوهر و یا حتی سلامت عقل شخصی باشد . Memoranda از جمله بازی های ماجرایی point and click همراه با عناصر رئالیسم جادویی است که داستان دخترکی جوان که به مرور حافظه اش را از دست می دهد را روایت می کند .

سایر توضیحات : Memoranda یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Bit Byterz طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Digital Dragon برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . آیا او واقعا حافظه اش را از دست داده است و یا اتفاقات مرموزی دیگر در حال وقوع است که می تواند این شرایط عجیب و غریب را توضیح دهد ؟ به گفته سازندگان بازی , تمامی کاراکترهای موجود در بازی از سری داستان های کوتاه Haruki Murakami الهام گرفته شده اند , شخصیت هایی که در جهان سورئال به تنهایی زندگی می گذرانند . گرافیک منحصر به فرد و تصاویر خیره کننده , وجود مناظر چشم نواز , الهام گرفته شده از بسیاری داستان های کوتاه , موسیقی متن گوشنواز با بیش از 15 آهنگ , امکان مکالمه با بیش از هزاران شخصیت و دیدار با بیش از 35 کاراکتر در 40 مکان مختلف تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Memoranda نسخه Razor1911

مشخصات بازی Memoranda :

نام بازی : Memoranda

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Bit Byterz

منتشر کننده : Digital Dragon

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Memoranda

  • 3 replies
    1. امیر says:

      سلام
      این بازی ساخت بچه های ایرانیه
      لطفا برای حمایتشون لینک رو بردارین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *