دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Memories of Home

در ماینه های شب، Brian Tomaskie ناگهان بر اثر یک قطعی برق و یک جرقه از خواب بر می خیزد. از این رو تصمیم می گیرد تا به بررسی اوضاع بپردازید. اما متوجه می شود که Sharon شریک زندگیش نیست و ناپدید شده است. حالا قضیه پیچیده تر شده است و برایان تصمیم می گیرد تا برای ناپدید شدن شارون اقداماتی انجام دهد که بدون شک اولین اقدام، بررسی دقیق تر خانه و زیر زمین است. اما صداهای عجیبی به گوش می رسد؛ انگار شخص دیگری نیز در این خانه است! در بازی Memories of Home شما در نقش برایان باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در یک تعقیب و گریز بسیار ترسناک زنده بمانید و جان خود را نجات دهید. در این بازی شما باید به دنبال مسائل مختلف و نیز گم شدن شارون باشید و در این راه باید پازل ها و معماهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. این خانه که زمانی یک آرامگاه بسیار خوب بوده است حالا به مکانی ترسناک و عذاب آور تبدیل شده و تاریکی شب نیز آن را وحشتناک تر کرده است.

سایر توضیحات: بازی Memories of Home یک بازی بسیار ترسناک و ماجرایی است که در آن شما باید خود را از چنگال موجودی نجات دهید که از هیچ راهی برای یافتن شما دریغ نمی کند و قصد دارد تا زنده زنده پوست شما بکند! البته باید از دست این موجود فرار کنید و شاید بتوانید راهی برای متوقف کردن او نیز پیدا کنید. بازی Memories of Home توسط DIF Studios و Alex Winter برای پلتفرم ویندوز تولید شده و توسط DIF Studios به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Memories of Home جدید

مشخصات بازی Memories of Home :

نام بازی : Memories of Home

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DIF Studios , Alex Winter

منتشر کننده : DIF Studios

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Memories of Home

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *