دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Micro Machines World Series نسخه CODEX و FitGirl + آپدیت 1.04

افسانه بازگشته است . Micro Machines World Series ترکیبی از هیجان جنون آمیز خودروهای کوچک مسابقه ای همراه با استراتژی نبردهای حماسی را به ارمغان می آورد که در مقابل روزمرگی های قد علم کرده است . بازی از 10 نژاد و 15 میدان مسابقه تکیل شده است که هرکدام به نحوی توانایی های شما را در وسیله نقلیه به چالش می کشد . هر کاراکتر , وسیله نفلیه مخصوص به خود را داراست و وجود طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی , این اجازه را به پلیر می دهد تا در بخش کاراژ , سلاح ها و توانایی های وسیله نقلیه خود را بهبود و ارتقا بخشد .

سایر توضیحات : Micro Machines World Series یکی از بازی های سبک مسابقه ای است که توسط کمپانی Codemasters طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این نسخه علاوه بر بخش تکنفره از حالت مولتی پلیر و co-op نیز پشتیبانی می کند و حداکثر 12 پلیر به زور همزمان می توانند در رقابت های تک حذفی با یکدیگر به مبارزه بپردازند . وجود حالت TEAM-PLAY این امکان را به شما و سایر دوستنتان می دهد تا به صورت تیمی با دیگر کاربران در سرتاسر جهان به مبارزه بپردازید و مهارت خود را به رخ بکشید . بازی در نگاه اول ساده بنظر می رسد اما وجود موسیقی متن گوشنواز و محیط های متنوع با رنگ و لعاب فراوان , هیجان خاصی را به بازی بخشیده و می تواند تا ساعت ها پلیر را درگیر خود کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Micro Machines World Series نسخه CODEX

مشخصات بازی Micro Machines World Series :

نام بازی : Micro Machines World Series

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Codemasters

منتشر کننده : Codemasters

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Micro Machines World Series

به روز رسانی :

1396/04/17 آپدیت 1.04 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 3 replies
    1. سبحان says:

      سلام منم همین مشکلو دارم بازی بالا میاد ولی رو همون صفحه اول میمونه وجلو نمیره

      پاسخ دادن
    2. aliakbar says:

      با سلام
      آقا من بازی رو دانلود کردم و نصبش کردم کرکشم که کپی کردم درست ، اما متاسفانه موقع اجرای بازی که میزنم تا میره توی بازی همون صفحه اولش هنگ میکنه و دیگه هیچی نمیاره و حتی صفحه بازی هم بسته نمیشه
      میشه راهنمایی کنید باید چکار کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *