دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MidBoss v1.1.2

دشمنان خود را بکشید، اجساد آنها را به دست آورید و مالک آنها شوید، توانایی های آنها را به چنگ بیاورید و باز هم بکشید تا توانایی های خود را در یک بازی Turn-Based به رخ بکشید و در یک راهروی مرگ جان سالم به در ببرید. در بازی MidBoss شما می توانید بیش از 60 قدرت و توانایی مختلف را به کار گیرید و از آنها استفاده کنید. در این بازی شما در نقش imp هستید که یکی از ضعیفترین موجودات سیاهچال است. همواره از هیولاهای بزرگتر شکست خورده اید و مایه تمسخر آنها بوده اید. اما این وضع نمی تواند ادامه پیدا کند چرا که توسط Mid ترغیب می شوید. اون به شما روحیه می دهد و شما را وادار می کند تا به اعماق این سیاهچال بروید و بزرگترین هیولا را نابود کنید و جای او را بگیرید. اما در این راه می توانید از قدرت هیولاهایی که شکستشان می دهید بهره بگیرید تا خود را برای نبرد آخر آماده کنید.

سایر توضیحات: بازی MidBoss یک بازی بسیار جذاب اما در سبک و سیاق قدیمی است که در سبک اکشن و نقش آفرینی و استراتژیک ارائه شده است. در این بازی شما باید خود را برای یک نبرد بسیار بزرگ آماده کنید. از این رو باید خود را با هیولاهای ضعیف تر مبارزره کنید و آمادگی خود را بهبود ببخشید. اما فراموش نکنید که مرگ در این بازی به معنای پایان آن است پس حواستان را جمع کنید. بازی MidBoss توسط شرکت بازی سازی Kitsune Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی MidBoss جدید

مشخصات بازی MidBoss :

نام بازی : MidBoss

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Kitsune Games

منتشر کننده : Kitsune Games

سبک بازی : نقش آفرینی – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

MidBoss

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *