دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Middle Ages Hero نسخه PLAZA

ایا آماده اید تا ماجراجویی حودتان را برای نجات دادن فرمانروایی آغاز کنید ؟ به قهرمان کوچک ما ملحق شوید !Middle Ages Hero یک بازی است با سبک اکشنِ ماجرایی که به صورت دو بعدی پیاده سازی شده است ، دنیایی که در تاریکی غرق شده است !قدرت هایی تاریک این دنیا را کنترل می کنند و هدف شما نجات فرمانروایی است .داستان درباره ی سرزمینی است شاداب با مردمانی آرام ، این سرزمین زمانی به هم ریخت که نیروه های تاریکی به همراه اژدها این سرزمین را مورد حمله قرار دادند .زمانی که فرمانروایی توسط نیرو های تاریک نابود شد ، مردم از این سرزمین به کوه ها و سرزمین های دیگر فرار کردند ، روایتِ ما از آن جا شروع می شود که قهرمانی جوان ظهور می کند و سعی دارد با نابودی نیرو های تاریکی سرزمین را پس بگیرد . یک ماجراجویی مهیج در انتظار اوست ، مبارزه با موجوداتی که ماهیتشان از تاریکی است. در نبردی پایانی ، این قهرمان کوچک می بایست با اژدها مبارزه کند تا با نابودی نیرو های تاریکی، روشنایی و توازن به این سرزمین بازگردد.

سایر توضیحات : یک بازی اکشنِ ماجرایی که به صورت دو بعدی و Side Scrolling پیاده سازی شده است این بازی عناصر بازی های دو بعدی کلاسیک را به کار گرفته در حالی که با بازی های دو بعدی مدرن  کاملا سنخیت دارد ، سیستم کنترل این بازی به خوبی تنظیم شده است.جاخالی بدهید ، شیرجه بزنید و با ضربه زدن از سد دشمنان عبور کنید. با کنترل بسیار خوب این بازی حتی می توانید در سخت ترین و مرگبارترین شرایط زنده بمانید .محیط این بازی با زیبایی تمام و به خوبی  نقاشی شده است تا در کنار یک گیم پلی بسیار مهیج ، صداگذاری عالی و مکانیزم فیزیکی دقیق بتوانید اوقات خوشی داشته باشید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کامپیوتر Middle Ages Hero جدید

 

مشخصات بازی   Middle Ages Hero:

نام بازی : Middle Ages Hero

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DEMENCI

منتشر کننده : DEMENCI

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Middle Ages Hero

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *