دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Might and Magic 9 نسخه GOG

شما هرگز نسخه ای همانند Might and Magic را ندیده اید . کاوش در جهانی جدید و مملو از قلعه های پیچیده ، تاریک ، فرشتگان سیاه چال ، محیط های سرسبز ، فضای باز و بسیاری موار دیگر ! از میان چهار کاراکتر که هرکدام دارای توانایی و مهارت های مخصوص به خود هستند ، یکی را انتخاب کنید و به عنوان رهبر گروه چهار نفره از سرزمین های خود محافظت نمایید ، از سرزمین صلح Chendian گرفته تا سرزمین های سلطنتی Beldonian Horde . به مرور و با پشت سرگاشتن ماموریت های مختلف ، امتیازاتی نصیبتان می شود که با استفاده از آنها می توانید توانایی های شخصیت خود را ارتقا ببخشید .

سایر توضیحات : Might and Magic 9 یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی New World Computing طراحی و ساخته شده و در سال 2002 توسط کمپانی The 3DO Company برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . داستان بازی سرشار از پیچ و تاب های غیر منتظره است که بازی را از یکنواختی خارج می کند . در این نسخه از یک سیستم توسعه دهنده نوآورانه و انعطاف پذیر استفاده شده که به خوبی پلیر را در موقعیت های حساس قرار داده و مهارت های او را به چالش می کشد . بازی دارای کلاس های چندگانه کاراکترها است که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Might and Magic 9 :

نام بازی : Might and Magic 9

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2002

شرکت سازنده : New World Computing

منتشر کننده :

سبک بازی : نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : GOG

Might and Magic 9

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *