دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mind Path to Thalamus Enhanced Edition

بازی کامپیوتر Mind Path to Thalamus Enhanced Edition یکی از بازی های سبک ماجرایی و استراتژیک است که توسط Carlos Coronado , Dani Navarro , Luka Nieto طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Carlos Coronado برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .  گرفتار در یک ذهن پر پیچ و خم , گیم پلی داستان بیشتر تمرکز خود را بر تغییر آب و هوا به منظور حل پازل معطوف کرده است . پلیر چرخش روز و شب و تغییر سطح مه و باران را به خوبی مشاهده خواهد کرد و حتی بین فصول سفر می کند و تغییرات محیط زیست را به عینه خواهد دید .

خلاصه داستان : مردی در ذهن خود به دام افتاده است , او باید از تمامی ابزار در اختیارش برای فرار به سمت واقعیت استفاده کند . مکانیک بازی به شخصیت اصلی مرتبط بوده و هر تصمیم بر روند داستان تاثیرگذار خواهد بود . امکان بازی با Virtual Reality یا واقعیت مجازی , استفاده از موتور بازیسازی Unreal Engine 4 و بالا بردن بیش از 70 درصد در عملکرد , پشتیبانی کامل از کنترلر Steam , کیبورد و گیم پد , بیش از 40 معمای چالش برانگیز , بیش از 25 منظره , دارای چرخه شب و روز و تغییرات جوی , 22 اچیومنت و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Mind Path to Thalamus Enhanced Edition :

نام بازی : Mind Path to Thalamus Enhanced Edition

نام بازی (فارسی) : ذهن مسیری به تالاموس نسخه کامل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Carlos Coronado , Dani Navarro , Luka Nieto

منتشر کننده : Carlos Coronado

سبک بازی : ماجرایی و استراتژیک

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *