دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mindball Play نسخه SKIDROW

خوش آمدید به Mindball Play ، یک مسابقه چالشی برای هر دو دست و مغز! Mindball Play یک بازی مسابقه ای سریع و چالش برانگیز است . رقابت در برابر خودتان ، دوستانتان یا هوش مصنوعی همراه با آهنگ های علمی تخیلی منحصر به فرد و متنوع . بازی Mindball توسط صفحه کلید ، گیم پد ، دنبال کردن چشم و فقط با تمرکز بر حرکت توپ صورت می گیرد . رسیدن به بالاترین درجه کار ساده ای نیست و تلاش فراوانی می خواهد . برای بخش چندنفره ، بازی صفحه نمایش را بین کاراکترها تقسیم می کند و در مسابقه توپ حریف شما همانند شبح دیده می شود .

سایر توضیحات : Mindball Play یکی از بازی های سبک اکشن و شبیه ساز است که توسط کمپانی Interactive Productline Team طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Interactive Productline IP AB برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . با سخت افزار Tobii Eye Tracker شما می توانید بازی را با چشم خود بازی کنید ! فقط کافیست در جهت که مایل هستید توپ را به حرکت درآورید . سیزده آهنگ قابل پخش ، حالت تک نفره ، وجود حالت Time Trial ، نژادهای سفارشی در مقابل مخالفان هوش مصنوعی ، رتبه بندی در حالت آنلاین ، قدرت یو پی اس ، وجود تم های بازشدنی و پشتیبانی از Tobii Eye Tracker بخشی از ویژگی های بازی را تشکیل می دهند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Mindball Play :

نام بازی : Mindball Play

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Interactive Productline Team

منتشر کننده : Interactive Productline IP AB

سبک بازی : اکشن و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mindball Play

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *