دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mortificatio نسخه POSTMORTEM

مرز میان مرگ و زندگی شما را در Mortificatio غوطه ور می کند , مکانی که به شما خواهد گفت چگونه یک قهرمان در تاریکی به چالش کشیده خواهد شد . برای آنکه بتوانید از چنین دالان تاریک و بی انتهایی رهایی یابید باید داستان کیمیاگر Eloakh را فراگیرید , کسی که توانسته است با فهم طبیعت به جاه طلبی های خود واقعیت بخشد . کشف یک جهان مرموز و ترسناک از علم کیمیا که در آن واقعیت و فانتزی در هم تنیده می شوند . جهانی مملو از سیاهچاله ها و غارهایی که در اعماقشان اسراری تاریکی پنهان شده است .

سایر توضیحات : Mortificatio یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی SmartHart Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . داستان و گیم پلی بر اساس افسانه ای واقعی و در زمان کیمیاگران ساخته شده است . تمامی پازل ها و معماهایی که در طول بازی با آنها روبرو خواهید شد به نحوی شما را از نظر منطق در چالشی سخت گرفتار می کنند . سمبل های کیمیاگری موجود در بازی باعث می شوند تا شما کمی با این علم باستانی آشنا شوید .  پایان بازی به دو بخش تقسیم می شود و رسیدن به هرکدام از آنها بستگی به انتخاب هاب شما در طول بازی دارد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Mortificatio نسخه POSTMORTEM

مشخصات بازی Mortificatio :

نام بازی : Mortificatio

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SmartHart Games

منتشر کننده : SmartHart Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mortificatio

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *