دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MotoGP 15

بازی کامپیوتر MotoGP 15 یکی از بازی های سبک مسابقه ای , شبیه ساز و ورزشی است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . آیا آماده اید تا در چالش MotoGP 15 شرکت کنید ؟ رقابت در بخش های MotoGP ، Moto2 و Moto3 در بیش از 18 مسیر مسابقه منحصر به فرد برای کسب عنوان قهرمانی جهان , می تواند جذابیت های مخصوص به خود را داشته باشد . MotoGP 15 همراه با طیف گسترده ای از ویژگی های جدید بازگشته است و این اطمینان را به گیمرها می دهد که هرگز از تجربه این بازی پشیمان نخواهند شد . در career mode , به معرفی تیم های شخصی Personal Teams , Physics and A.I , بهبود تعامل میان موتور و سوار و اضافه شدن حالات جدید پرداخته شده است . موتو جی پی این شانس را به شما می دهد تا نهایت هیجان و گردش آدرنالین در رگ های خود را با شرکت در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کنید .

Personal Teams :
برای اولین بار در حالت حرفه ای ، بازی این اجازه را به شما می دهد تا تیم های شخصی خود را ایجاد کنید . شما می توانید برای خود موتورهای مخصوص سفارش داده و آرم و یا لوگویی که برای تیم خود طراحی کرده اید را بر روی آن حک کنید . در پایان هر مسابقه و در هر کدام از مودهای بازی ، شما اعتبار GP بر اساس نتایج به دست آمده دریافت خواهید کرد . در صورت عملکرد خوب , به مرور شهرت شما گسترش خواهد یافت و نام تیم شما بر سر زبان ها خواهد افتاد و همین امر باعث می شود تا حامیان مالی جدیدی پیدا کرده و راحت تر راه رسیدن به اهدافتان را طی کنید .

Physics and A.I :
حالت جدیدی راندن که با اصطلاح bike behavior شناخته می شود , به نمونه های مسابقه واقعی نزدیکتر بوده و در نتیجه تجربه همهجانبه و معتبرتری برای پلیر به ارمغان می آورد . بهبود شبیه سازی تایر , هوش مصنوعی بهبود یافته , روبرو شدن با چالش های مختلف , انیمیشن های اختصاص و تغییر در فیزیک موتورسیکلت ها نوید بخش رقابتی پرهیجان را می دهد .

اگر برای اولین بار است که این بازی را تجربه می کنید , اصلا نگران نباشید زیرا بازی دارای بخش آموزش بوده و تمام نکات ضروری را به شما آموزش می دهد . پس از آنکه به حد قابل قبولی از توانایی ها دست پیدا کردید , می توانید در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کرده و توانایی های خود را به رخ سایر رقبا بکشید . علاوه بر بخش سینگل پلیر , بازی از مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند و این اجازه را به پلیر می دهد تا به همراه 12 بازیکن دیگر به رقابت با یکدیگر بپردازند . همچنین بخش مولتی پلیر دارای جدول جهانی است که شما می توانید رکوردها ثبت شده خود را در آنجا ثبت کرده و سایر گیمرها را به رقابت دعوت کنید . تا به امروز 18 مسیر مسابقه معرفی شده است که در ادامه می توانید لیست آن را مشاهده نمایید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مسیرهای مسابقه :

Losail International Circuit
Circuit of the Americas
Termas de Río Hondo
Circuito de Jerez
Le Mans
Autodromo del Mugello
Barcelona-Catalunya
TT Assen
Sachsenring
Indianapolis Motor Speedway
Automotodrom Brno
Silverstone Circuit
Misano World Circuit Marco Simoncelli
MotorLand Aragón
Twin Ring Motegi
Phillip Island
Sepang International Circuit
Comunitat Valenciana – Ricardo Tormo

 

مشخصات بازی MotoGP 15 :

نام بازی : MotoGP 15

نام بازی (فارسی) : موتو جی پی 15

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Milestone S.r.l

منتشر کننده : Milestone S.r.l

سبک بازی : مسابقه ای , شبیه ساز و ورزشی

نوع فایل : ISO