دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MotoGP 17 نسخه CODEX + آپدیت 2

نسخه جدید و 2017 سری بازی های MotoGP نهایت جنون و سرعت را برای هواداران این بازی ها به ارمغان می آورد. در این نسخه از بازی شما شاهد بسیاری از تغییرات جدید هستید و با کاپ قهرمانی جدیدی به نام Red Bull Rookies Cup آشنا می شوید. همچنین در این بازی شما با مفهوم کیفیت تصویر یعنی 60 فریم بر ثانیه آشنا می شوید و می توانید از نهایت گرافیک و جلوه های ویژه این بازی لذت ببرید. سازندگان این بازی در پیام های مختلفی با هواداران خود صحبت کرده اند و نظر به این دارند تا نسخه های جدید این بازی تنها به به روز کردن لیست موتورها و مسابقات نپردازد بلکه بتواند ایده های جدید گرافیکی را پیاده سازی کند و گیم پلی بازی را بهبود ببخشد. یکی از بهترین این تغییرات بدون شک اضافه شدن نسخه آنلاین و مسابقات چند نفره با رقبای جهانی است که بدون شک فصل جدیدی در این سری بازی ها رقم خواهد زد. علاوه بر این نسخه سلسله ای و داستانی بازی نیز با تغییرات بسیار زیادی روبرو بوده است.

سایر توضیحات: بازی جدید MotoGP 17 برای پلتفرم های مختلف در سبک ورزشی و موتور سواری عرضه شده است که بدون شک حاصل سال های بسیار زیاد تیم سازنده آن بوده است. در این نسخه سعی شده تا ایده های بسیار زیادی چه از طرف تیم سازنده و چه از طرف کاربران و گیمرهای مختلف سراسر جهان به کار گرفته شود تا بازی را از جالت کسالت آور دور کند. این مسائل باعث می شوند تا کیفیت بازی و گیم پلی آن روز به روز بهتر شود. بازی MotoGP 17 توسط شرکت بسیار معروف Milestone S.r.l برای پلتفرم های مختلفی از جمله ویندوز، XBOX One، PS4 و … عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود MotoGP 17 جدید

مشخصات بازی MotoGP 17 :

نام بازی : The Surge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Milestone S.r.l

منتشر کننده : Milestone S.r.l

سبک بازی : ورزشی – موتور سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

MotoGP 17

به روز رسانی :

1396/04/13 آپدیت 2 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *