دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Motorsport Manager Challenge Pack تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

صدای چرخش چرخ ماشین های پر سرعت روی آسفالت پیست های مسابقه می آید و همین مسئله باعث می شود تا عاشقان ماشین سواری بار دیگر بخواهند به لژهای اتومبیل رانی بازگردند. در بازی Motorsport Manager Challenge Pack شما علاوه بر بازی های قدیمی و جذاب با 12 مسابقه و چالش جدید دیگر روبرو خواهید شد که از تاریخچه این مسابقات سرچشمه می گیرد و بدون شک جذابیت این مسابقات را بار دیگر به رخ شما خواهد کشید. در تک تک چالش های این نسخه شما با شرایط بسیار جدید و سختی روبرو خواهید شد که توانایی های شما در حالتی پرتنش و استرس به چالش می کشد. برای مثال شما در یک مسابقه باید تمام قوانین عبور و مرور را وارونه فرض کنید و این مسئله بدون شک در کنترل خودرو تاثیر بسزایی خواهد داشت و یا اینکه شما باید به مسابقه بروید اما قسمتی حیاتی از خودرو شما دچار نقص فنی شده است و تیم تعمیر شما نتوانسته آن را تعویض کند. بدون شک این قبیل ابتکارها در گذشته ای نه چندان دور وجود داشته اند و برای رانندگانی پیش آمده اند. حال نوبت شماست که توانایی های خود را به چالش بکشید.

سایر توضیحات: بازی Motorsport Manager Challenge Pack یک بازی بسیار جذاب و پک الحاقی و کامل کنند این سری از بازی هاست که سعی دارد تا ایده های بسیار جذاب را به بازی اضافه کند. این بازی نیز همانند نسخه های قبلی از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است و جزئیات فراوانی در آن به چشم می خورد. بازی Motorsport Manager Challenge Pack توسط شرکت Playsport Games برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید شده است و توسط شرکت معروف SEGA به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Motorsport Manager Challenge Pack:

نام بازی : Motorsport Manager Challenge Pack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Playsport Games

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی : ورزشی – مسابقه ای و ماشین سواری – شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Motorsport Manager Challenge Pack

به روز رسانی :

1396/06/14 نسخه کم حجم CorePack اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *