دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MX Nitro: Unleashed + DLC نسخه FitGirl

MX Nitro

در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Saber Interactive ساخته شده است . این بازی با استفاده از المان های بازی های شبیه ساز و وارد کردن جذابیت بازی های آرکید تبدیل به یکی از بازی های متفاوت در سبک ورزشی شده است . تعداد بسیار زیاد موتورهای مسابقه ای و پیست های بسیار متنوع در کنار گیم پلی جذاب و موسیقی هایی که سازندگان برای این بازی انتخاب کرده اند از مواردی می باشد که این بازی را تبدیل به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال برای طرفداران این سبک کرده است . گرافیک فنی این بازی درسطح قابل قبولی می باشد و مناسب یک بازی مسابقه ای می باشد . بازی رایانه ای MX Nitro در تاریخ 14 فوریه 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 100% از کاربران وبسایت استیم شده است .

امروزه ورزش یکی از جذاب ترین پدیده ها می باشد ، افراد زیادی در سرتاسر جهان به انجام ورزش های گروهی و فردی می پردازند . تنوع بالای ورزش ها در سال های اخیر باعث شده است که برای هر نوع سلیقه و شخصیتی ورزشی موجود باشد که آن فرد بتواند به انجام آن بپردازد . صنعت بازی های رایانه ای نیز از این پدیده در حال رشد و قدرتمند عقب نمانده است به طوری که هر روزه شاهد انتشار چندین بازی ورزشی در شاخه های مختلف می باشیم ، یکی از محبوب ترین شاخه های ورزشی شاخه های Racing یا مسابقه ای می باشد ، این شاخه به دلیل هیجان بسیار بالا و داشتن حس رقابتی مانند ورزش فوتبال به یکی از محبوب ترین شاخه های بازی های رایانه ای تبدیل شده است . نسخه جدید بازی

MX Nitro: Unleashed

برای دانلود اضافه شد.

نام: MX Nitro
شرکت سازنده: Saber Interactive
تاریخ انتشار: 2017
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: شبیه ساز - مسابقه ای
منتشر کننده: Saber Interactive
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/12/13 نسخه MX Nitro: Unleashed + DLC - FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *