دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mysterium نسخه PLAZA

ی های استراتژی به این دلیل که شما را در مرکز امور قرار می دهد طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، این سبک که یکی از قدیمی ترین سبک های دنیای بازی های رایانه ای می باشد در طول سال های متفاوت به یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای تبدیل شده است . در این سبک بازی ها شما در نقش فرمانده قرار می گیرید و باید با کنترل مواد اولیه خود و همچنین ساخت نیروهای مناسب به نبرد دشمنانتان رفته و آنها را نابود سازید . در سال های اخیر این سبک پیشرفت های بسیاری داشته و تبدیل به یک سبک بسیار جذاب تر نسبت به سال های اولیه خویش شده است . از ترکیب این سبک با سبک شبیه سازی بازی هایی نظیر سری Rome پدید آمده اند که در آنها شما می توانید با استفاده از دیپلوماسی مشکلات خود را حل نمایید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Mysterium یک بازی استراتژی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Playsoft ساخته شده است . این بازی که یک بازی استراتژی برد گیم می باشد با استفاده از المان های بازی های استراتژی و برد گیم ساخته شده است و موفق به خلق یکی از بی نظیر ترین بازی ها در این سبک شده است . در این بازی سازندگان مد های بسیاری قرار داده اند که شما می توانید به همراه دوستانتان به طور آنلاین و لوکال به بازی بپردازید . بازی رایانه ای Mysterium در تاریخ 12 ژانویه 2017 ساخته شده و موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Mysterium نسخه PLAZA

مشخصات بازی Mysterium :

نام بازی : Mysterium

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Playsoft

منتشر کننده : Playsoft

سبک بازی : استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Mysterium

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *