دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Nash Racing نسخه POSTMORTEM

لباس مخصوص بپوشید؛ کلاه خود را بگذارید و خود را برای یکی از بزرگترین مسابقات ماشین سواری دنیا آماده کنید! بازی Nash Racing یک بازی جذاب ماشین سواری است که در آن شما می توانید در 2 حالت به مسابقه بپردازید؛ در حالت اول شما در مقابل رقبای دیگر باید در جاده های مختلف و با استفاده از خودرو های بسیار متنوع به بازی بپردازید و برنده کسی نیست جز راننده ای که به عنوان اولین نفره به خط پایان برسد. شما می توانید از میان بیش از 10 خودرو مختلف، انتخاب منحصر به فرد خود را داشته باشید. همچنین تمام رقبا دارای مهارت های مختلفی هستند و هر کدام سبکی را در رانندگی پیشه کرده اند. حالت بعدی حلات بعدی، رقابت علیه زمان صورت می گیرد بطوریکه شما باید در یک زمان خاص به مکان مورد نظر برسید. البته در این حالت شما به تناهیی در جاده به مسابقه می پردازید و می توانید تمام مهارت خود را در رانندگی به کار گیرید. البته شما می توانید در قسمت های مختلف به تنظیم و بهبود خودرو خود بپردازید و قسمت های مختلف آن را بروز رسانی کنید.

سایر توضیحات: بازی Nash Racing یک بازی بسیار جذاب در سبک ماشین سواری است که در آن تمام تلاش سازندگان به ساخت یک گیم پلی جذاب معطوف بوده است. البته به لطف تیم گرافیست، این بازی از صحنه سازی های بسیار جالبی نیز برخوردار است و در بیش از 10 جاده مختلف شما می توانید ایده های مختلف تیم سازنده را مشاهده کنید. بازی Nash Racing توسط شرکت Tero Lunkka برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Nash Racing جدید

مشخصات بازی Nash Racing:

نام بازی : Nash Racing

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tero Lunkka

منتشر کننده : Tero Lunkka

سبک بازی : ماشین سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Nash Racing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *