دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر NEONomicon

اگر در مسیری قدم گذارید , دو انتخاب پیش روی شما نخواهد بود … اگر در اتاقی تاریک و بدون آگاهی از دلایلی حضور شما در آن مکان روبرو شوید , چه واکنشی نشان خواهید داد ؟ چه کاری باید انجام دهید ؟ دو یا سه بار ؟ … خوب ، نه دقیقا بیش از ده بار . در این بازی هیچکش به شما نمی گوید که چه باید بکنید , اما تذکراتی لازم است . اشیای تیز را لمس نکنید , از موجودات عجیب و غریب دوری کنید و به تاریکی قدم نگذارید . فعلا موارد گفته شده برای شروع بازی کفایت می کند . اما برای حل پازل و معماها , شما نیاز به چیزی بیشتر از پشتکار و واکنش , مشاهده و احتیاط و شانس دارید .

سایر توضیحات : NEONomicon یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی CWH Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی دارای تمی تاریک می باشد که در آن شما کنترل شخصیتی مکعب شکل را برعهده دارید . شخصیت اصلی بازی نور کمی از خود ساطع می کند و این امکان را به شما می دهد تا کمی از مسیر پیشرو را مشاهده نمایید و آمادگی نسبی نسبت به اتفاقات پیرامون خود داشته باشید . به جهان Neonomicon خوش آمدید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر NEONomicon

مشخصات بازی NEONomicon :

نام بازی : NEONomicon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : CWH Entertainment

منتشر کننده : CWH Entertainment

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

NEONomicon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *