دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Niffelheim Jotuns v1.0.10 – PLAZA

Niffelheim یک بازی اکشن و نقش آفرینی می باشد که در خلاصه داستان آن آمده است: مرگ برای خدایان به معنای پایان زندگی نیست. به پا خیزید و با شیاطین مرگ روبرو شوید! در مقابل خشم بی دلیل ارواح بی حرکت نایستید و با آنها مقابله کنید. با نیروهای قدیمی و کهن این سرزمین سر سازش نداشته باشید و همه را در هم بکوبید. راه شما یک راه بسیار پر پیچ و خم همراه با مشقت و خون ریزی است. اما فراموش نکنید که این راه تنها راه رهبر واقعی این سرزمین است. شروع داستان بازی Niffelheim از این قرار است که شما باید در تاریکی مطلق فرو روید و با شیاطین تاریکی مقابله کنید. در دنیای بسیار بزرگ اما تاریک در اعماق زمین، باید به جستجو بروید و برای بقای خود تلاش کنید. غذا جمع کنید. در این میان باید به فکر یک پناهگاه امن باشید پس غارها بدون شک راه چاره ی خوبی هستند اما در این غارها تاریکی موج می زند و باید پیش از زندگی در آنها، پاکسازی را شروع کنید. همچنین می توانید از منابع مختلف استفاده کنید و زندگی خود را سامان دهید. با استفاده از ابزار مختلف و ساده می توانید ابزار های پیچیده تر و حتی اسلحه های قدرتمند تر بسازید. ارتشی از مزدوران کهن بیابید و با استفاده از آنها به سرزمین تاریکی بتازید و با شیاطین مرگ روبرو شوید.

سایر توضیحات: بازی Niffelheim یک بازی بسیار جالب در سبک نقش آفرینی و اکشن است که به تازگی برای پلتفرم های مختلفی نظیر ویندوز و مک عرضه شده است. این بازی از یک گرافیک بسیار جذاب 2 بعدی پشتیبانی می کند و همین قضیه باعث شده است که جذابیت های بازی دو چندان شود. کیفیت صحنه سازی ها این بازی بدون شک جای تقدیر دارد و شرکت سازنده بازی Niffelheim یعنی Ellada Games نیز جذابیت های داستانی بازی را با گرافیک بسیار خوب آن ادغام کرده است تا یک بازی بسیار عالی را به گیمر عرضه کند.

 

نام: Niffelheim Jotuns
شرکت سازنده: Ellada Games
ورژن: v1.0.10
نسخه: PLAZA
زبان: انگلیسی
سبک بازی: اکشن - نقش آفرینی
منتشر کننده: Ellada Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/07/02 نسخه PLAZA - v1.0.10 اضافه شد.
  • 3 replies
    1. آتیلا says:

      سلام خسته نباشید من بازی را کامل دانلود و به راحتی نصب کردم فقط وقتی میخوام برم تو بازی منوی قسمت شروع بازی single player هر چی کلید میکنم انگار نه انگار هیچ اتفاقی نمی افته و بازی شروع نمیشه لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟
      ممنون میشم

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        با سلام و تشکر،
        فایل های داخل پوشه PLAZA را در پوشه ای که بازی داخلش نصب شده کپی و جایگزین ( Replace ) کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *